Seuraa 

Kun nyt on tätä kysyttävää, niin kysytään tämäkin... :-)

Löytyykö kuinka hyvin kaarituellisia imetysliivejä? Mistä liikkeistä parhaiten / monipuolisimmin? Entä halterneck-imetysliivejä kaarituilla? Kaarituellisia halterneck-liivejä on muutenkin vielä kai aika harvassa, mutta löytyisikö imetysversioita jostain? Kaarituettomatkin käynee. En haluaisi imetyksen kauheasti kesällä rajoittavan vaatevalintoja... Mekot nyt karsiutunee paljolti kumminkin, niin olisi kiva, että paitoja voisi pitää mahd. monipuolisesti...

Kommentit (6)

kaarituellisia imetysliivejä ainakin Lindexillä, H&M:llä ja Stockalla (Hki/Itis). Mä en kyllä omasta kokemuksestani kaarituellisia imetysliivejä suosittele. Kaikki mikä painaa/puristaa maitotiehyeitä, saa aikaan helposti rintoihin kovettumia ja sit jos niitä ei saa tyhjennettyä on pian rintatulehdus.

Minä pidin esikoisen aikaan yöllä kaarituettomia ja päivällä -tuellisia liivejä. Parhaat (ja kalleimmat) liivit, mitä mulla oli, on Triumphin liivit. Niitä saa ihan Prismoista ym. Taisivat maksaa noin 50 e, mutta olivat tosi napakat ja kestävät. Samoilla liiveillä meinaan pärjätä tän toisenkin imetysajan.

Sitten mulla on Tallinnasta paikallisen liiviliikkeen Linetten imetysliivejä. Ne on ihan vaan puuvillaiset ilman mitään pitsejä, kaarilla tai ilman. Hintaa muistaakseni 10-15 e ja kestivät myös hyvin liki vuoden imetyksen ja käytön. Eli jos on Tallinnassa käyntiä, niin kandee testata.

Noista Halterneck malleista mulla ei ole mitään tietoa. Itekin oon niitä joskus miettinyt, josko jostain löytyis?

Toukoaarre kohta taas imettäen, rv 39+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli noista löytyy n.15-20 eurolla. Itse käytin molempien lasten imetysaikana Kappahlin kaarituellisia imetysliivejä. Kun yhdet sopivat löysin niin ostin niitä sitten monet lisää. Itse en osaisi enää pitää liivejä joissa ei ole kaaritukia. Enkä kyllä huomannut mitään haittaa noissa kaarituellisissa liiveissä. Ei tullut tukoksia tms. Sellainen seikka vaan kannattaa huomoida että vauvan syntymän jälkeen rinnat paisuvat huomattavasti (ei välttämättä kaikilla, mutta yleensä) ja alkuaikoina kuppikoko saattaa olla ihan muuta kuin mihin olet tottunut. Eli kannattaa ostaa imetysliivejä enemmän vasta kun vauva on syntynyt.

Ostin ne muistaakseni Prismasta koska oli yli 10¿ halvemmat kuin CityMarketissa! Kannattaa vertailla hintoja kyllä. Mutta niissä siis kaarituet ja tosi napakan tuntuiset. Ostin liian isoa kokoa ensin ja sitten kävin synnytyksen jälkeen ostamassa toiset vähän pienemmät. Rintojen kokoa on vaikea arvioida ennen imetystä, eli suosittelen ostamaan jotkut halvat alkuun ja sitten kun näkee minkäkokoiset rinnat on, ostaa paremmat. Itse en kanssa kaarituettomia osannut käyttää. Öisin tietty ne oli parhaat kun ei painaneet kyljellään nukkuessa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat