Seuraa 

n.1,5kk oon ollu laihiksella ja painoa tippunu 8kg.tänään menen spinninkiin ja tota pacessa käyn myös jatkossa mutta niitä tohtori tolosen pillereitä on ja muita.onko niistä mitään apua?entä se joku maito mikä vähentää nälän tunnetta....?

Kommentit (9)

kun ne kaikki yhtäkkiä lopettaa ja lisää vihanneksia ja muuta terveellistä niin kyllä se paino tippuu.painoin ennen laihdutusta 82kg ja nyt 71,3kgtolosen pillereitä syönyt vasta muutman päivän.

edes jouluna en syönyt enempää kun normaalisti,eli kyllä tässä on ihan suuri elämän muutos tapahtunut.

ps.nyt olen normaali painoinen ja pari kiloa haluan vielä tiputtaa.enempikään ei olisi pahitteeksi

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse syön niitä tonalin CLA kapseleita.. ja paino tippuu korkeintaan 0.5kg viikossa... ja pudotettavaa olis 10kg.

Paljon sulla on pudotettavaa?

Kuinka kauan oot syönyt niitä Tolosen pillereitä?

eli tohtori tolosen kilo stop....sisältää tarhapapu uutetta ja kromia...estää jonkun rasvan imeytymistä kehoon,mutta en nyt muista tarkkaan kun hukkasin ohjeet.paketissa on 80 kapselia ja niitä otetaan 2-4 päivässä.oon ottanut neljä.makso 20e luonteistuote kaupassa.

se siis on vain lisänä laihdutukeen...ja vissiin liikkuakin pitäs.

mulla painopudotus loppu siinä vaiheessa kun olin normaali painonen mutta kun halusin vielä vähän tiputtaa painoa ni ostin noita..sen jälkeen...n.viikossa paino pudonnu lisää yli kilon.

Siis mitä tohtoritolosen pillereitä? Onko ne kalliita ja auttaako oikeasti?

Olen itsekin miettinyt pitäiskö kokeilla jotain noita " apuvalmisteita" , mutta olen ajatellut että ne on vaan rahastusta.Itse olen ollut noin viikon dietillä ja 2 kg on pudonnut.Mulla on kyllä sellanen 15kg pudotettavaa, joten kaikki apu on tervetullutta.

iahn vaan ruokavaliota muuttamalla ja herkut on aika vähäselle jäänyt.roskaruokaa en syö ollenkaan.

pelkällä ruokavalion muutoksella se 8kg.nyt alko taas tippumaan kun aloin urheilemaan ja ostin lisäksi tohtori tolosen kilo stop pillereitä.en tiedä onko niistä apua ollut mutta ainakin alko paino taas tippumaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat