Vierailija

Olen synnyttänyt 7 kk sitten ja paranin tosi nopeasti. Hiivatulehdusta mulla ei ole ikinä ollut. Kuukautiset loppuivat jokunen päivä sitten, ja sen jälkeen tuli muutaman päivän ajan ruskeaa, haisevaa vuotoa. (en usko että oli jälkivuotoa, tuollaista ei ole ennen tullut) Nytkin vielä tuntuu valkovuoto haisevan oudolle. Eilen kesken yhdynnän tuli kovia kipuja tuonne syvälle alapäähän. Mikähän mulla on.. Ei kutinaa, kirvelyä tms.

Kommentit (5)

sim. endometrioosiin liittyy yhdyhtäkipu(kin) ja vuoto. Sekin kannattaa tarkistaa ajoissa, läääriin vaan, jos oireet jatkuu. Kyllä gynekologi osaa neuvoa... Tosin jos on alkanut vasta nyt, tulehdus kuulostais todennäköisemmältä. Mutta lääkäriin siis jos jatkuu!

Mulla on ollut usein juuri yhdyntäkipuja ja niiden syy on munasarjoissa oleva keltarauhaskysta. Ihan vaarattomiahan ne on. Välillä niitä vaan tulee ja sitten kun ne puhkeaa niin kipu helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kysta mulla on ollut joskus ennenkin. Olen kärsinyt yhdyntäkivuista aiemminkin, koskaan ei ole löydetty mitään poikkeavaa, sanottiin vaan että emätin " kallistuu" erityisen paljon eteenpäin. Sukupuolitauti ei ole mahdollinen. Pitänee varata lääkäriaika jos katsoisivat onko kyseessä tulehdus tms.

kiitos vastauksista..

ap

Mulla oli samanlaisia oireita... kävin lääkärissä ja totesi et mulla oli kohtutulehdus. sain kahta erinlaista antibioottia ja vaivat katosi....:))

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat