Vierailija

ja nyt kaduttaa aivan kamalasti. Tuntuu että kaikki vastaantulijat ovat raskaana, tai heillä on pieni vauva. Kaikki ovat iloisia pienten lastensa kanssa, ja jopa vauvanvaatteet ovat uskomattoman söpöjä ja halpoja. Hirveän huono omatunto, ja kaduttaa kamalasti. Koko ajan mietin, miltä tuntuisi, jos se olisi vielä masussa, kuinka ihanaa olisi kun se syntyy ym. Miten tästä pääsee ikinä yli?

Sivut

Kommentit (20)

mies puolinen paraskaveri, jolle olen todella paljon puhunut, ja hän on minua tukenut. Ehkä pitää hänelle puhua, jos asiaa veisi eteenpäin, itse en kyllä nyt edes pidä mitenkään merkityksellisenä sitä, tehdäänkö hänestä valitus vai ei..

ap

Sulla on varmaan vähän liikaa nyt mietittävää raiskauksenkin takia, sun pitäis päästä puhumaan jonkun kanssa kunnolla ja päästä eroon syyllisyydestä. Aina voi jossitella, jossittelisit yhtä lailla jos olisit pitänyt lapsen. Tehtyä ei saa tekemättömäksi ja tulevien lastesi ja sinun itsesi kannalta voi olla paljon parempi, että kaikki alkaa ns. puhtaalta pöydältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voimia sulle ap! Minusta on erittäin ymmärrettävää, ettet halunnut pitää raiskauksesta alkunsa saanutta vauvaa, en varmasti itsekään olisi halunnut. Sulla olisi ollut todella rankkaa lapsen kanssa. Nyt päätäsi sekoittaa varmasti vielä myös raiskauksesta tullut trauma, vaikket ehkä sitä itse niin ajattele. Sellaisesta kokemuksesta yli pääseminen kestää kauan, vaikkei siltä ehkä nyt tunnu. Muista ettet ole ihan normaalitilassa juuri nyt. Olen ihan varma että myöhemmin huomaat tehneesi oikeasn ratkaisun. Käythän psykologilla tai jossakin muualla purkamassa tuntojasi?

Voimaa!

Ja luulen että teit oikean ratkaisun. Itse olen hyväksikäytetty nuorena ja jos olisin raskautunut en olisi ikinä pystynyt unohtaa kuinka lapsi sai alkunsa ja mitä tapahtumia lapseen liittyy. Tuollaista "varjoa" en haluaisi kenenkään äiti-lapsisuhteeseen.

Luultavasti vielä jonakin päivänä saat lapsia joista voit olla täysin onnellinen ja sellaiseen elämäntilanteeseen joka on hyvä teille kaikille. :)

Terveyskeskuksessa vai missä? Tuo on aivan skandaali, täysin uskomatonta epäammattimaista käytöstä.

Ja voimia ap:lle, toivottavasti suru hellittää pian.

pitäisin lapsen. Haluaisin uuden elämän olevan osa anteeksiantoa. Mutta en todellakaan voi edes aavistaa, miten todellisuudessa toimisin tilanteessa, jossa kehoni olisi juuri riistetty. Olisiko minulla voimia kantaa lasta. Entä psyykkiset muutokset koskemattomuuden riiston jälkeen. Sure rauhassa, mutta älä anna surun menetetystä lapsesta jättää alleen oikeutettua vihaa ja surua, jota saat tuntea itseäsi vastaan tehdystä teosta. Voimia sinulle.

myös isätön ja eikös se ole lapselle traagsita, joten ihmettelen että asiantuntija painostanut pitämään lapsen elämään isätöntä elämää. Voimia sinulle ap raskaassa tilanteessasi teit varmasti ihan oikean päätöksen.

Ei ammattiauttaja SAA syyttää sinua ratkaisuistasi! Voisit tehdä hänestä jonkun ilmoituksen ylemmälle taholle, ihan oikeesti, toi on äärimmäisen törkeää! Jos hoitosuhteessa toimii noin, se on henkistä väkivaltaa. Nyt ihan oikeesti yrität löytää jonkun kunnollisen lääkärin ja kerrot kaiken, myös tuon terapeuttisi törkeän kommentoinnin ja sitten sun täytyy saada oikeaa apua. Toi on ihan hirveetä, mä olen täysin pöyristynyt!!!

Mutta kyseinen nainen syyllisti minua jo ennen aborttia siitä, että edes ajattelen sitä. Hän oli vavasti sitä mieltä, että oppisin elämään lapsen kanssa, ja että se ei ole lapsen syy, jos on saanut alkunsa huonosti. Muuten on tukeva ja hyvä tyyppi, mutta tuossa asiassa oli melko järkkymätön. En taida sinne mennä purkamaan syyllisyydentuntojani, kun saan niitä vaan lisää.

ap

Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Siinä yksi syy miksi itse en ikinä pystyisi aborttiin vaikken enempää lapsia toivoisikaan. Oma mielenterveyteni ei sitä kestäisi.

Sinulle en osaa muuta kun toivottaa paljon voimia. Koita keskittyä niihin syihin miksi teit abortin. Sinulla oli siihen varmasti hyvä syy. Keskity siihen ja unohda vastaantulevat. Tämä ei varmasti ole helppoa. Toivottavasti pääset joskus asian yli!

Puhu hänelle vielä tosta! Oikeesti, toi asia on vakava! Jonkun täytyy nyt pitää susta huolta ja sun on saatava kunnollista terapiaa, olet käynyt läpi niin hurjia juttuja. Tuo nainen täytyy saada edesvastuuseen, ei ole oikein että hän käytäytyy potilaita kohtaan noin. Ymmärrän kyllä että sua ei se nyt kiinnosta.

Mutta pidän sieltä nyt ainakin taukoa, ja yritän selvittää omaa päätä itse, ehkä sitten myöhemmin jatkan istuntoja jonkun eri ihmisen kanssa.

ap

ja se tuli todella yllätyksenä, koska kyseinen nainen n muuten ollut erittäin mukava, kannustava, tukeva, ymmärtävä. Kun sitten kerroin olevani raskaana, ja miettiväni aborttia, alkoi hirveä löylytys siitä, kuinka väärin on edes ajatella sitä, ja "tajuatko, että silloin murhaat pienen lapsen, josta kasvaisi aikuinen" ym. Itkin kok oistunnon ajan, ja lähtiessäni nainen oli vakuuttunut, että sai mieleni käännettyä. Abortin jälkeen en ole hänen luonaan käynyt, enkä varmaan mene, koska tiedän hänen reaktionsa. Toisaalta en jaksaisi nyt tehdä mitään valituksia ym.En jaksa edes miettiä asiaa,

ap

Mä ymmärrän tosi hyvin ettet jaksaisi juuri nyt tehdä mitään asian eteen. Onko sulla ystäviä tai sukulaisia, jotka voisivat nyt tulla avuksesi? Voitko kertoa heille, mitä on tapahtunut? He voisivat ottaa yhteyttä johonkin lääkäriin tms. ja kertoa, miten asiat ovat menneet. SInut on nyt lytätty ihan litteäksi ja olisi tärkeää, että saisit taas imaistua itseesi ilmaa. Mä olen todella järkyttynyt tuon "terapeutin" käytöksestä, tollasia ihmisiä ei missään tapauksessa saisi päästää "hoitamaan" yhtään ketään, siksikin mun mielestä olisi tärkeää tehdä hänestä ilmoitus. Sulla on olllut todella huono tuuri vähän ajan sisällä, kun tiellesi on sattunut kaksi noin törkeää hyväksikäyttäjää. Nyt on äärimmäisen tärkeää, että joku pitää oikeasti susta huolta!!!

että sinulla on hormoonitoimintakin nyt aikalailla sekaisin. Joka myös itkettää. Sure ja itke, pura sitä pahaa oloa.

Tiedän hyvin miltä sinusta tuntuu! Voimia!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat