Vierailija

Mitä mieltä olette jos morsiammella on kolme kaasoa ja sulhasella vain yksi bestman? Pitäisikö otta kuitenkin sulhaselle edes se kaksi bestmaniä?

Voiko morsimmen saattaa kaksi miestä? Vanhempani ovat eronneet ja haluaisin sekä isäni että isäpuoleni saattajiksi... Häät tuskin tulevat muiltakaan osin olemaan niin kovin normaalit.

Ihan haave asteella tässä vasta mennään eteenpäin, mutta kun en osaa kolmesta parhaasta ystävästä valita ja tiedän että jos jätän yhden pois se kolmas loukkaantuu...

Alkaa pikku hiljaa vaikuttaa siltä, että en mene edes naimisiin kun on niin vaikeeta ;)

DDD

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Noita kaasoja voi olla 3, jos niin haluat, eikä sen takia tarvitse bestmaneja lisää kerätä. Sitä voit sitten miettiä, pitääkö heidän kaikkien seistä siellä alttarilla, mutta kyllähän sinne mahtuu ihmisiä enemmänkin.

Sen sijaan 2 saattajaa kirkossa voi olla vähän haasteellista/hassua toteuttaa. Miten olisi jos antaisit kummallekin jonkun oman tärkeän tehtävän. Esim. toinen saattaa kirkossa ja toinen pitää juhlapaikalla puheen morsiusparille.

Itsehän ap kysyit mitä mieltä! Mielestäni häät on ihan plääh touhua (varsinkin jos niissä on kaasoja, bestmaneja, leikkejä ja muuta teinimeininkiä. Nykyään laistan kaikista alle 30-kymppisten häistä jos eivät ole lähisukua.

Ja eräälle ihmettelijälle, olisi ollut ystäviä pyytää kaasoiksi mutta kaikkien makuun nää kassot ja kermakakut eivät ole. Ap, kysyy mielipiteitä ja minä sanon, että NAURETTAVA idea!

Saaton ajattelin tapahtuvan ihan niin että toinen toisessa käsipuolessa ja toinen toisessa!

Isäni on hyvin perinteinen sen ikäinen mies, eipä paljon tunteistaan puhu, saati niitä näytä. Ja eivät ole olleet äitini kanssa naimisissa (miksi ihmeessä pitäisi olla naimisissa että " voi" olla yhteinen lapsi???). Tämän kaiken lisäksi isäni inhoaa kaikenlaisia tapahtumia missä on paljon ihmisiä, joten voin vain haaveilla isän pitämästä puheesta jne. Todennäköisintä on että isä osallistuu " kirkkoon" tmv tilaisuuteen ja jättääkin juhlat sitten siihen.

Isäpuoleni taas on hvyin sumpliikki mies. hallitsee puheet jne.

Tarkoitukseni ei tällä yhteissaatolla ole ketään suututtaa vaan osoittaa, että molemmat isät ovat minulle yhtä tärkeitä.

Kiitos jo vastanneille! Kaipailen vielä lisää mielipiteitä :)

ap

DDD

Mulla oli kaks kaasoa ja miehelläni " vain" yks bestman. Eikä siinä mitään ongelmia tullut, ei se kenenkään mielestä hölmöltä näyttänyt. Ja mun mielestä sulla voi ihan hyvin olla sekä isä että isäpuoli sua saattamassa, jos ne kerta on molemmat sulle tärkeitä ja rakkaita ihmisiä! Siihen vaan yks kumpaanki kainaloon! Enemminki luulen, että ihmiset huokailee ihastuksesta, kun on noin toimiva uusperhe!

-Possu-

Että toinen toisella puolella ja toinen toisella vai että toinen vie vähän matkaa ja sitten toinen..

Aika vaikee varmaan toteuttaa.. minä ottaisin taluttajaksi vain oikean isäni.. olisi isääkin kohtaan vähän alentavaa jos pitäisi jakaa vuoro entisen vaimon uuden puolison kanssa..

Ja 3:lle, kiitti vinkistä, minäkään en halua ystäviäni apureiksi mieheni ja minun häihini, joihin kutsut lähtevät meidän, eivät kaasojen nimissä. Eiköhän sitä yhdet juhlat saa ilman ylimääräistä hössötystäkin. Kaupallista tilpehööriä vain tuputetaan kaasoille askarreltaviksi. Nykyään kun tuntuu, että kaaso(t) tekevät häät morsiamen valittaessa. Naiset, naiset... :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat