Vierailija

Olen ISOOO nainen siis lihava ja mulla sellainen hoikka mies.. Seksi sujuu ja on ihan kivaa, mut haluan niin kovia otteita että oikein pelottaa.. Mies ei niitä pysty mulle " tarjoamaan" kun ei sillä riitä voimat siihen!

Baarissa meinaa housut kostua kun katselen vähän isompia miehiä(ei siis lihavia)! Haluisin niin että sellainen voimakas mies ottais mut ja käyttäis hieman voimiaan! Pieni läpsiminen, tukistaminen, " kuristaminen" ja rajut sanat kiihottaa äärettömästä! Se että mies pitäis voimalla mua ja panis oikein kunnolla, sanois omistavansa ja alistais! Kutsuis omaksi huoakseen! Meinaa taju lähteä kun miettiikin!

Mistä tälläisiä miehiä löytää!!!!??

Kommentit (7)

5 vuotta sitten päädyin pettämään miestänikin - kohdalle kun sattui määrätietoinen mies. Hetken huumaa ja loputtomasti kaiveleva syyllisyys.

En ikimaailmassa käyttäisi kovia otteita ja tekisi mitään järjetöntä sängyssä. Esimerkiksi tuhkaluukkuun liittyviä kieroutumia suorastaan vihaan.

Rakkaudella Masa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä olen tälläinen ja tälläinen tulen aina olemaankin! Minulla on omat syyni olla lihava! Olen kaunis omasta mielestäni, se riittää minulle.

Mieheni ei minun fantasiaani voi koskaan täyttää koska hän ei ole sen tyyppinen mies joka " kurittaisi" .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat