Vierailija

Helsingissä onko hyvä?

Kokemuksia?

Kommentit (12)

Siis nimenomaan vauvan/lastenvaatteiden myymistä ajatellen. Itseäni kans kiinnostaa Valtteri, mutta kun ainakaan viikonlopuisin siellä ei tungoksessa mahdu rattaiden kulkemaan, niin onko joku toinen kirppis enemmän lapsiperheiden suosima?

Ja ap, mun mielestä noi sun hinnat kuulostaa ihan kohtuullisilta, minäkin ajattelin samoja hintoja pyytää, koska suurin osa vaatteista uutena ostettuja ja todella siistejä, myös merkkivaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onko liikaa hintaa jos pyydän bodyista 1e ja paidoista ja housuista 2e?

En kauheasti kirppareilla ole ennen mitään myynyt joten hinnat on vähän hakusessa..

ap.

lähinnä tytölle pieneksi jääneitä vaatteita (ja myös joitain omia jotka pesussa kummasti kutistuneet) =D

En ole ikinä siellä itse käynyt,onko sama kirppis josta viikonloppu aamuisin lähetetään telkkuohjelmaa?

Itse myin meidän vauvanvaatteet siellä myös, ja hyvin meni kaupaksi. Siis nimenomaan itsepalvelupuolella. Hinnat kannattaa laittaa tarpeeksi alhaiseksi, kirppis on kuitenkin kirppis eikä kukaan käytetystä uuden hintaa maksa. Itse myin esim alle 80 cm vaatteet 50 snt/kpl ja kaikki meni. Olin tosin itsekin ostanut ne suurimman osan käytettynä, mutta kaikki oli ehjiä ja siistejä. Lisäksi pöytää kannattaa käydä järjestämässä välillä, koska ostajat penkovat kasoja ja sekoittavat niitä. Siisti pöytä houkutteleen ostamaan. Älä vie liikaa kerralla tavaraa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat