Vierailija

Mulla on selkäkipuja, joihin ei tunnu mikään auttavan. Auttaisiko vyöhyketerapia? Mitä se maksaa, mistä tuntee oikean terapeutin, saako siitä milloinkaan kelakorvauksia, pitääkö vyöhyketerapeutille kertoa, mihin vaivaan apua hakee??? (Mulla on kyselyikä)

Kommentit (3)

vyöhyketerapiasta. Mulla myös alaselkävaivoja, selkä väsyy tavattoman herkästi nykyään, mulla istumatyö. Fysiatri sanoi, että si-nivelessä toimintahäiriötä. Kiropraktikko muutaman kerran niksauttanut paikoilleen, mutta ei mene kuin viikko niin sama homma taas. Ja 50 euroa/kerta on hinta kirosta. Mietin myös, että voisko joku muu homma auttaa???

Eli vyöhyketerapiassa käydään läpi eri akupisteitä. Vyöhyketerapiasta saa apua sellaisiinkin juttuihin kuin koliikki, lapsettomuus, selkäsäryt, migreeni, allergiat, rauhattomuus (ad/hd), verenkiertohäiriöt jne.

Ei saa Kela-korvausta.

Kannattaa googlettaa hakusanalla vyöhyketerapia.

Itse oon saanu apua selkäsärkyihin, lapsi puhehäiriöihin ja rauhattomuuteen ja kaverin vauva koliikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vyöhyketerapiassa tehdään aika kokonaisvaltainen tutkimus ihmisestä kun niin moni asia liittyy toisiinsa. Mun äiti käy vyöhyketerapiassa homeopaatilla juurikin kipujen takia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat