Seuraa 

Hei kaikille.

Minulle ja miehelleni tuli ero juuri. Viimeinen vuosi on ollut hyvin vaikea ja nyt pitkän pohdinnan jälkeen päädyin eroon. Mies on koko ajan puhunut että lähtee takaisin kotiin jos ero tulee, mutta nyt hän sanoi ettei pysty jättämään lapsia tänne joten hän jää suomeen.

Olen lupautunut auttamaan häntä kaikilla mahdollisilla tavoilla mm. asunnon saamisessa. Onko täällä ketään joka olisi käynyt saman läpi. Mistä aloitte asioita hoitamaan ja kuinka nopeasti mies sai asunnon. Sosiaalihuolto tarjosi asuntola paikkaa, mutta sinne mies ei ymmärrettävästi suostu menemään. Asunto pitäisi saada mahdollisimman pian jotta voisi ottaa lapsia luokseen jne. Virallisesti hän on tällä hetkellä asunnoton.

Kuulin että ulkomaalaisille olisi jokin oma sosiaalitoimisto, josta voisi saada apua, mutta itse en ole löytänyt mitään tietoa tälläisestä. Kaipaisin todella kipeästi neuvoja kaikkeen eroon liityvistä asioista. En tiedä mistä pitäisi aloittaa!!!!

Kommentit (2)

kysessä oma tai puolison tai molempien henkilökohtainen kriisi. Tähän voi kaatua avioliitto, kun erehdytään oman kriisin johtuvan toisesta jne. Tähänkin apua löytyy esim. perhe/avioliittoneuvonnassa. Rehellisyyttä vaatii kohdata omat kasvualueensa. Toistahan ois niin kiva muuttaa :) Tämä ei siis alkuperäiselle, en tunne tapausta, mutta eroa harkitseville käytännön vinkkinä, että kun alkaa hoitaa omia kasvualueitaan, alkaa hahmottumaan todellisuus paremmin ja omat ehkä vääristyneetkin ja kohtuuttomat odotukset (tai toisen, mutta toista kun ei voi muuttaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat