Seuraa 

Ajattelin laittaa uuden aloituksen kun on sen verran pitkä ketju tuo edellinen.

Itse todellakin ajattelin huomenna aloittaa ja minulle tuo kahvitta olo tulee olemaan kaikista vaikeinta luulisin.

Jos tällä soppakuurilla sais 5kg pois niin olisin enempi ku tyytyväinen.

Pinoutukaa tähän huomenna aloittavat niin vaihdetaan tunnelmia seuraavan viikon aikana.

Sivut

Kommentit (34)

mutta voinen lienee liittyä joukkoon.

Tai tuo muoto ALOITIN on vähän liioiteltua, soppa on nimittäin hautumassa ja ekaa lautasta tässä ootellaan vesi kielellä.

Mä rakastan kaalia lähes muodossa kuin muodossa, joten uskoisin tuon keiton maistuvan. En tosin saanut tähän satsiin vihreää paprikaa, mutta kaippa tuo soppa toimii vaikkei ihan juuri jämptisti olisi aineita.

Keho huutaa kahvia, mutta huutakoon. Kyllä tämä tästä.

Vettä ja mehua on mennyt jo kiitettävästi ja hedelmän säästin myöhemmäksi.

Tsemppiä muille aloitteleville, noiden jo soppansa syöneiden kokemukset ja tulokset kyllä kannustavat jatkamaan!

jeppis

aamun puntarilla käynti näytti lukemaa 70kg, eli 2,5kg on painoa lähtenyt!

Repsahdin kuurista illalla hieman,oli pakko saada leipää,joten söi yhden REAL-viipaleen ilman rasvaa,päällä iso kasa tomaattia ja kurkkua ja salaattia... eli ei kai kovin paha asia?? eihän??

nyt lukemaan lehti tälle päivää...

Maria

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eli on sitä painoa lähtenyt ihan jumpalla ja hyvän vähennyksellä...

Nyt paino siis ekan soppa pvän illan suussa 72,5kg tavoite saada paino 60 tai milellää 55...

matkaa siis on...

leipää tekis niiiiin mieli...huoh...

ja sopiva painonpudotus on 0.5kg - 1kg viikko.ensimmäisellä viikolla putoaa tai voi pudota jopa 2kg tai enemmänkin,mutta sekin on vain nestettä.s

Tästä se lähtee...soppalautanen on jo nenän edessä, niin karsee nälkä! Kahvia tekis niiiiiiin mieli, miksihän sitä ei saa juoda?? Sopasta tuli onneksi hyvää, muuten on ohjeen mukainen mutta varsiselleri on tavallista selleriä.

Puntari näytti 88,4kg (pituutta mulla on 178cm)

Tavote ois 68-75kg mutta ei siis kaikkee tällä kuurilla ole tarkotus pois saada, mahdollisimman paljon kuitenkin.

Kyllä tämä tästä!

Siirrynpä minäkin sitten tähän uuteen pinoon! Tokavika päivä soppadiettiä alkanut ja tänään näyttää lukemat sitten tasan -2kg! No toisaalta olisin vähän enemmän toivonut, mutta toisaalta tuokin on tosihyvin, koska en iiiihan täysin ole ohjetta noudattanut koska imetän. Kahvia olen juonut joka-aamu yhden ison kupin. Ja silti on painoa pudonnut! Ja leipää olen syönyt parina päivänä vähän, näkkäriä tai tummaa. Ja kevytjuustoakin laitoin päälle! :)

Olo on tosihyvä ja paljon kevyemmältä tuntuu kuin vain -2kg! :D Tästä eteenpäin on helpompi jatkaa, motivaatio kevyempään linjaan jatkuu, kun jotain on jo tippunut! Mulla kun ei tähän saakka (vauva 5 1/2kk) täysimetyskään ole saanut kiloja yhtään lähtemään, vaikka yritystä on ollut jo parin kuukauden ajan, jossei enemmänkin. Eli tästä on hyvä jatkaa eteenpäin!

Tsemppiä kaikille uusille soppailijoille!

Nella75 vieläkö soppa maistuu?? :)

hieno pudotus! Ja hienoja välipudotuksia muilla!

Minun soppadieetti ei kyllä sujunut oikein loppuun asti. Kokonaispudostus noin 1,5kg, olin tosin 1/4 osa dieetillä, että siihen nähden voin olla oikein tyytyväinen.

Mielelläni otan tämän uudelleen, kunhan pääsen KUNNOLLA soppailemaan...Sitä odottaen, tsemppiä teille jotka vielä jatkatte!

Nella

voi pissalla käyntien määrää! huh!

tänään olen muuten saanut oltua kuurin mukaan ,mutta aamulla oli pakko juoda kuppi kaffia,keitin oikee laihaa ja laitoin rasvatonta maitoa sekaan vähän...

soppaa söin eilen kolme lautasellista ja illalla oikein naatiskelin omenasta jonka sai syödä ja katsoa tv:tä...

Tänään olen syönyt kaksi lautasellista tähän mennessä ,pilkoin sekaan kurkkua ja revin salaattia pilpuksi sekaan myös...

veden juonti on vaikeaa mulle,en ole siinä hyvä,pitää pakolla juoda...

peruna odottaa kaapissa iltaa myös...

nyt pikku herran naamaa soseilla sotkemaan :)

Maria

PS:pää on tääläkin ollut kipeä....

Kolmas sovellettu soppapäivä ohi ja paino nyt 94,0 kg eli kokonaisuudessaan miinusta 1,5 kg.

Ja samalla menolla jatkan.

Tsemppiä soppaajille koitokseen, kyllä kannattaa!

muhku65

Nälkä ei ole mutta päässä huimaa ja soppa oksettaa. Ajattelinkin että ehkä hieman hellitän kuuria ja syön jotain muutakin, soppa oli vielä aamulla tosi hyvää ja nyt jo ällöttää. Eipä mikään ruoka hyvältä maistu jos sitä koko ajan syö.

Pitää miettiä jos jotain(vaikka näkkäriä)söis. Huomenna ois varmaan sitten helpompi olla kuurin mukaan kun saa syödä niitä vihreitä vihanneksia.

No katsotaan nyt...

ja voi POJAT että tekee mieli kaikkea hyvää... Suolapähkinöitä (joista en edes pidä), juustoa, kahvia, suklaata...

Mutta tiukka linja! Mehua menee, mulla on kokoajan ihan kamala jano.

Tsemppiä teille muille uusille, eiköhän tästä hengissä selvitä!

Nyt vielä yhden lautasen kimppuun kun on niiiiiiiin nälkä.

jeppis

Itsellä soppailu loppui jo viikko sitten ja saldona oli -2,5kiloa. Ja hyvä/kevyt olo on jatkunut...siitä kiitän uutta ruokavaliotani.

Olen siis soppakuurin jälkeen jättänyt hiilihydraatit miltei tyystin pois, karppamiseksihan sitä kutsutaan. Ei leipää tai muita viljatuotteita, perunaa, riisiä, pastaa, tavallisia jukurtteja..

Sen sijaan lihaa, kasviksia, rasvaista luonnonjukurttia maltillisesti, vähän hedelmiä ja marjoja, kananmunia, pekonia, kinkkua/metukkaa/maksamakkaraa, rahkaa, oikeeta kermaa....ja sen sellaista. Eikä se leipäpala sillontällön kaikkea kaada, juhlatilanteissa aion minäkin repasahtaa ja varmasti muulloinkin kunhan tämä kunnolla käynnistyy =)

Liikunnankin aloitin tällä viikolla ja hyvin on jaksanut proteiinin ja rasvan avulla, vaikka alkuun se vähän mietitytti.Olo on siis kerrassaan mahtava!

en löytänyt selleriä kaupasta ,enkä viitsinyt vaihtaa enää kauppaa kun pienokainen räkänenä oli kovin itkuinen,mutta eikö tuo aja saman asian silti...

aloitan tänään syömään tuota soppaa ja juomaan nestettä,vaikka ei ihan säntillisesti ala kyllä,sillä tein päätöksen tuossa ennemmin ja oli jo ehtinyt aamulla kaffit juoda ja kaksi keksiä,mutta nyt loppu muu syönti ja keskityn tähän...!

nyt pikku räkänenulle sosetta antamaan...

Maria

huomasin eiliseen verraten tänä aamuna ,ettei ollut herätessä niin kova nälkä!

söin pienen omenan ja sitten aloitin joka aamuisen kouluu/hoitoon/kuivita vauva/anna maitoa rumban..

pitää aamuisin siis saada kaksi isompaa lähtö valmiiksi ja vauva kuiviin ja maitoa ,että jaksaa vienti reissun (autolla,pitkät matkat)

kotiin tulon jälkeen sallin itselleni pienen kupposen kaffia(normaalia laihempaa ja rasvatonta maitoa)

jännä on myös se,että ennen join kahvini kevyt maidolla ja rasvaton oli pahaa kahvin seassa ,mutta nyt kun ei saa juoda,maistuu kahvikin hyvältä rasvattoman kanssa,taidan jatkaa sen käyttöä,nyt kun suu " tottui" ,sitten kuurin jälkeen...

Odotan innolla huomista,saisi sitä jugurttia,nam!

Maria

Ps: aamu paino oli 71kg (lähtö 72,5) !!!

Toinen puolittainen soppapäivä takana ja katosi -400 gr eli paino nyt 94,5 kg (juu, onhan tuossa vielä varaa kadotakin!).

Olen siis reilusti sovelletulla dieetillä. Soppa on tehty ohjeen mukaan, mutta syön sitä aina kun maistuu ja tarpeen/tilanteen mukaan muutakin. Ja kahvia myös juon, mikäli mieli tekee.

Minun tarkoitukseni on jatkaa tätä soppaamista paljon kauemmin kuin viikko, eli noin kuukauden. Siksi en särpi pelkkää keittoa, vaan ohessa kaikenlaista muutakin.

Ja nyt siis kaksi päivää takana ja kilon verran miinuksella.

muhku65

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat