Seuraa 

TÄMÄ PINO ON MEILLE JOTKA TOIVOIMME PIKKUKAKKOSTA JA NYT HAAVEEMME ON TOTEUTUNUT!=)

Heippa kaikille, taas uusi viikko alkanut =)

En huomannut että joku olisi aloittanut uuden pinon, joten nyt minä päätin niin tehdä kun pojat kerrankin nukkuvat samaan aikaan.

Viikonloppu tuli ja meni, oli ne miehen veljen hautajaiset. Tuli jotenkin rauhallisempi olo nyt kun toinen on saatu lepäämään lopullisesti. Tilaisuus oli todella kaunis ja pappi puhui todella kauniisti. Ei edes maininnut että tämä oli jumalan tahto, onneksi vaan pohti miksi näin piti käydä ja oli ajatellut tapaavansa vainajan toisenlaisessa tilaisuudessa seuraavan kerran.

Mitähän mun pitikään muutakin kirjoittaa.

Nuorempi poika taitaa olla parantunut rs-viruksesta, ei ole edes tarvinut enää niistää eikä antaa ventolinea. Jospa nyt alkaisi jo elämä vähän hymyilemään.

Oikein hauskaa viikon alkua kaikille =)

Ps. Onko kuukaan kuullut Vanttulista?

Kommentit (7)

On se kauheeta kun minä himokirjoittaja en meinaa koneelle ehtiä tai ehdin kyllä mutta eilenkin nämä sivut ja monet muut sivut tökkivät oikein kunnolla enkä saanut kirjoitettua,eilen kirjoitin ja hävis jonnekin enkä ehtinyt enää uusiksi kirjoittaa,se on rasittavaa.

Mulla oli jälkitarkastus eilen ja kaikki OK,ainoastaan tulehdusarvo oli 19,kun se on n.10 normaalisti mutta eiköhän sekin siitä laske.

Tulehdusarvo oli kamalat 279 kun jouduin sektiohaava tulehduksen takia uusiksi sairaalaan.Kamala lukema.

Juhon lääkärineuvolassa oli tosiaan kaikki hyvin,kovasti on tullut painoa ja pituuttakin!!

Pieni napatyrä on,onko muiden vauvoilla?Myös esikoisella oli napatyrä.

Tänään avasin pankissa tilin Juholle=)

Juu,ennakkoäänestämässä kävin.

Yöt menee edelleen hyvin,kerran yössä syö,viime yönäkin söi klo 23 ja sitten heräsi 6.00 vasta syömään!!!!

Nyt nukkuu poika kun olin lasten kanssa ulkona,kamalan liukasta=(

esikoinen haluis hiihtää vaan eipä viitti jäisellä pihalla.

taidanpa lopettaa jos tää teksti vaikka taas häipyy??

t.äitiliini ja Juho 6vkoa4pv

Kakku pohjan paistumista vahtiessa muutama rivi...

Joo, minäkin heitin varovaisuuden noiden tartuntojen suhteen sen jälkeen kun toivuttiin. Ei suojaa kotona olokaan noilta viruksia, niin ihan sama elämää normaaliin tahtiin ja käydä kaupassa kun tarvetta on.

Meillä on kakkaa pidätety nyt 2,5vrk sinäänsä tuo voisi olla normaalia, mutta vähän hämmästyttää kun neiti on kakannut säännöllisesti (melkein kellon tarkasti) 2xvrk. Ei kuitenkaan ole moksiskaan ja piereskelee isoja haju tuhnuja niin ei kai auta kun vielä joku aika kattella...

(Anteeksi jutut, etenki jos joku yrittää kahvitella tms..)

Pitäsköhän minunki paljastaa tuo neidin nimi kun kerran nimi jo ollut virallisesti joulukuun alusta ja kelakorttikin tuli viimevuoden puolellakin. Neiti on siis Emilia Nelli Maaria. Nimi on ihan oma, ei mitään sukurasitteita.

Hei ja sitten mientä galluppia!

Käytkö vaali uurinilla? (jos haluaa suosikin paljastaa niin kaikin mokomin)

Vaan nyt kakku uunista!

Grontti kera kahden neitosen

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tää alkuviikko on mennyt niin etten ole kuin lukenut kuulumisia lähinnä koneelta.

Poika sai kasteessa nimet sunnuntaina:Juho Aleksi

voi ei,Juho heräsi..........

6vkon lääkärissä:5660g ja 57 cn,pipo 39.9cm,iso jätkä...enpä siis ehtinytkään kirjoitella,myöhemmin,huomenna.........

t.tissitteleen menevä äitiliini ja Juho 6vko1pv

jälkitarkastus torstaina ja vieläkin tiputtelee jälkivuotoa,esikoisestakin 7 viikkoa=(

Tai ainakin luulen olevan tiistai...

Meillä juhlat lähestyy, ja eilen sain kirjoteltua puheen. Lauantaina olin shoppailemassa ja H&M löyty aivan ihana juhlamekko neidille, vaaleanpunainen (tottaikai) satiinimekko, jokka vyötäröllä nauha ja takana rusetti sekä helmassa kukka bodeerausta.

Helmihippusellakin sairastetaan rs:ää. Hyvä että alkaa jo menemään ohi. Niin tympeää virus kun on olla ja voi.

Meidän mennessä ensin terveyskeskukseen näyttään neitiä sain kuulla luennon kuinka riski altista on tuoda 3vk sinne. Kerroin että totisesti on yritetty käyntiä lykätä mutta enää ei kotona uskalleta olla. Ja lääkärinki mieli muuttui kun kuunteli keuhot ja kiirreellä alkoi soittamaan lastenlääkäriltä neuvoja kun rohisivat niin kovasti. Silloin saimme ventoline reseptin, mutta myöhemmin illalla kuumeen nuostessa ja hengityksen menevän lisää ahtaalle juoduimmekin lähtemään sairaalaan ja tarkkailuun yhdeksi yöksi. Kotona vielä imettiin limaa pois ja hengiteltiin ventolinea.

Ja meillekin se tuli ties mistä, ennen tarttumista yhden kerran olin käyny itse kaupassa nopsaan esikoisen kanssa, muiden odottaessa autossa. Mies tietty kaupassa useeaankin otteeseen ja töissä. Tietty joku vieraista saatto sitä kantaa, tosin kukaan ei tunnustanut sairastuneensa vauvan katsomisen jälkeen eikä kukaan tietenkään sairaana tullut katsomaan.

Pikkuneiti on edelleen hämmästyttävän kiltti. Yhden ainoan kerran on enemmän itekny maha kipuja 2-3 tuntia ja nekin itkut loppuivat kun kakka tuli. Nyt alkanut välillä ääneen naureskelemaan ja välillä ihan näyttäs että kädellä tarkoituksella kokeilee kasvoja kun sylissä pitää ja kasvot on sopivalla etäisyydellä.

Oon vähän joutunut pitämään taukoa tässä palstailussa ajan puutteen vuoksi:) Meidän vanha kone kun oli sellainen ruksuttaja, ettei sitä aina ehtinyt odotella. Nyt uudella koneella tämä surffailu käy vähän näpsäkämmin!

Meillä oli tällä viikolla 2kk neuvola+lääkäri ja samalla esikoisen 1,5v neuvola+lääkäri. Pienemmällä mitat olivat 6080g ja 58cm. Isompi (ikää kyllä oli jo melkein 1v7kk) 13.5kg ja 87cm.

Meillä on mennyt ihan kivasti. Esikoiselle pikkuveikka näyttää olevan niin tärkeä:) Aina välillä täytyy halia ja pussata, hakee tuttia jos vauva kitisee jne... Vauva nukkuu yönsä ihan hyvin. Normaalisti syö 2 kertaa yössä, mutta nyt on joku kummajuttu, kun nukkuu päivällä useita tunteja ja jää syöminen vähemmälle, niin yöllä sitten pitää saada ruokaa useemmin. Aika rasittavaa, mutta toivottavasti menee ohitse. On kuitenkin niin lyhyt aika tämä vauva aika lopulta.

Aika menee NIIN nopsaan... Vuosi sitten aloin pyöriä tuolla vauvakuume puolella!

Ai niin, galuppiin piti vielä vastata.. Kyllä käyn äänestämässä, tai oikeastaan kävinkin jo ennakkoon. Mitä sitä hyvää presidenttiä vaihtamaan;)

Minsku ja pojat 1v7kk ja 2kk

Kivaa, että nyt sai luvan taas alkaa liikkumaan kunnolla.

Tosin en tiedä jaksanko heti... hiihtämään taidan kyllä viikonloppuna lähteä :)

Pikku neiti oli mukana ja heräsi vaunuista tietysti just kun mulla oli aika lääkärille ja karjui koko huoneessaolo ajan. Sitten kun sai tisua niin rauhoittui heti ja jatkoi unia.

Minä olen vähän liikaakin (kerran viikossa ruokaostoksilla) suhannut kauppakeskuksissa vauvan kanssa ja onneksi ei ainakaan vielä ole rs-virus iskenyt pikkuiseen.

Hyvää uutta viikkoa!

-iira

Tänään oli neuvola 5690g, pituus 57,5cm ja hattu 40,8cm. Huomenna poika tulee 7vko:a täyteen =). Tämä oli välikäynti kun halusin varmistaa että paino varmasti nousee kun viime viikolla oltiin rs-viruksen takia osastolla 4päivää.

Olo on kyllä väsynyt vieläkin siitä reissusta eikä univelkaa ole saanut nukuttua pois, kun poika herää 2-3kertaa syömään yöllä ja käy nukkumaankin vasta klo 23 jälkeen ja esikoinen sitten herää 7-8 aikaan...

mut eipä täs ihmeempii =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat