Seuraa 

Hei,

oletteko saaneet tuloksia verikokeista ym. mitä tehdään tuolla sairaalassa niin kotiin postissa? Itselläni oli keskeytynyt keskenmeno ja lääkkeellinen tyhjennys marraskuun alussa Jorvissa, mutta mitään ei ole kuulunut. Ihmettelin vain, kun hoitaja sanoi että jonkinlainen ' raportti' tulisi, mutta jo pari kuukautta on mennyt eikä mitään ole tullut. Verta otettiin kyllä ihan reippaasti monta putkiloa. Mikähän on ..?

Kommentit (3)

Ne ottaa kyllä alkuvaiheessa ihan rutiinisti useampaan putkeen verta, ihan vaan verenkuvan ja veriryhmämääritykset ja lisäksi gynekologiset näytteet. Itse en ainakaan noista ole mitään tuloksia keskenmenojen jälkeen saanut. Epikriisin vaan. Olen olettanut, että jos olisi niissä jotain erityistä ollut, sitten olisivat ilmoittaneet. Eikä sulta varmaan siinä vaiheessa ole muita tutkimuksia otettu, eikös ne toistuvien keskenmenojen kokeet oteta aina vasta parin kk:n päästä?

Ensin lääkkeillä ja sitten vielä kaavinta. En ole saanut mitään tuloksia, ja myös istukasta otettiin näyte. Sain kyllä epikriisin jossa kerrottiin miten kaavinta tehtiin,en muuta.

Mielenkiintoista että kävit Jorvissa, minulle sanottiin Naistenklinikalla kun sikiön todettiin kuolleen että kaikki abortit ja kaavinnat tehdään Kättärillä! Olisin mieluummin mennyt Jorviin,asunkin Espoossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minut kyllä passitettiin tai laitettiin sinne lähete, kun en ole helsinkiläinen. Sain ajan samalla viikolla ultran jälkeen. Jorvissa taas asia oli kai ihan rutiinijuttu, ainakin siltä vaikutti. Ikävä tilanne kai missä vain tehdään.. ehkä soittamalla selviäisi pitikö jotain vielä tulla postissa. Voihan olla ettei mitään sitten tosiaan tulekaan, kun ei sen ihmeempiä tutkimuksia ollut. Ihmettelen vain sitä suurta veripullojen määrää..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat