Seuraa 

Itse tässä laitoin toiminimihakemuksen vetämään ja koetan ' kepillä jäätä' , josko tästä voisi syntyä jotain ja voisin jättää palkkatyöni. Haluaisin elää lasten ja perheen ehdoilla ja helpommin se minulle kävisi omalla yritystoiminnalla. Jäisi pitkät työmatkat etc. pois ja voisi ryhtyä johonkin täysin muuhun ja luovuutta inspiroivaan hommaan.

Kyselenkin tässä josko täällä palstalla olisi joku muukin samassa elämäntilanteessa oleva, joka voisi kaivata idoiden heittelijää tai ihan käytännön kokemusten jakajaa. Itse asun pääkaupunkiseudulla. Kyselin tätä samaa asiaa jo av-palstalla.

Jos joku uskaltaisi vastata, niin oishan se mukavaa :)

Kommentit (2)

Mukava huomata, että joku muukin uskaltaa pohtia noita toiminimijuttuja tässä ' julkisesti' . Minullakin on tuota pikkuhoidettavaa kotona; nuorin täytti juuri vuoden, keskimmäinen pian 2 ja esikoinen sen 4 vuotta. Välillä saankin unohtaa nuo omat yritysideani täysin kun tätä porukkaa pyörittelen.

Sinulla on hieno mahdollisuus kokeilla ihan kunnon yritysartikkelilla ja ns. valmiilla sapluunalla hommia, kun sait noita ylimääräisiä töitä hoidettavaksesi. Noinkin voi homman aloittaa. Helppoa se ei kuitenkaan ole, vaikka jotain jo valmiina on.

Koetan itse päästä eilen alkaneille yrittäjäpäiville tuohon Lasipalatsille; siellä on koko tammikuun tietoa ja ohjelmaa yritystoimintaa harkitseville tai ihan uusille yrittäjille; Yrittäjyyden tammikuu. Tarkempi ohjelma löytyy www.yritysavain.fi Pääsisitkö siellä käymään? itse koetan hommata lapsenvahdin ensi viikon tiistaille kun on noi rahoitusasiat ohjelmassa.

Nyt täällä nuorin huutaa keuhkonsa pihalle. Palaan asiaan.

Moi!

Minulla on sellainen tilanne, että olen kotihoidontuella tammikuun alusta lähtien, vakituista työpaikkaa ei ole (määräaikainen työsuhde loppui viime keväänä äitiyslomaan). Sukulaiseni n yksityisyrittäjä ja hukkuu töihin, hän kysyi haluaisinko perustaa toiminimen ja ottaa häneltä töitä. Vastasin pienen harkinnan jälkeen kyllä. Nyt pitäisi toiminimi perustaa ja alkaa hommat kotoa käsin. Minulla on yksi koululainen, yksi kerholainen ja vauva 10 kk. Saa nähdä miten hommat etenee, joutuuko kaksi pienintä laittamaan kuitenkin hoitoon jossain vaiheessa, jos töitä on niin paljon, ettei kotona hoitaminen onnistukaan..Asun myös pääkaupunkiseudulla.

Awere

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat