Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

minulla on ollut viimeisen neljä kuukautta säännölliset kuukautiset, kierto n. 31 päivää.

Meillä on vähän "Tulee jos on tullakseen" -fiilikset ja oltiin sunnuntaina ilman ehkäisyä.. Seuraava päivä olisi kierron mukaan ollut se kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Ne ovat nyt siis myöhässä jo neljättä päivää.

Koskakohan voisin tehdä testin? Niissä lukee että kuukautisten jäädessä pois mutta toisaalta, eikös raskaushormonia ala olla virtsassa vasta kun alkio on kiinnittynyt? Pitääkö siis odottaa pari viikkoa?

Kommentit (12)

Mä oon kyllä ton kasin kanssa samaa mieltä...

Testinhän voit tehdä vaikka heti ja vaikka joka päivä muutaman viikon ajan (ja varlmarti teetkin) ja sitten jos plussaa ei tule ja/tai menkat alkaakin, tulet tänne kyselemään että kuinka monelle on käynyt niin, että testi näyttää negaa ja menkat on päällä, mutta on raskaana, kun ne menkat onkin niin oudot. Onnellista testailua!

Mua ärsyttää tuollaiset ihmiset jotka kyselevät mielipiteitä ja kun lopulta niitä saavat, he ampuvat muiden mielipiteet alas eri keinoin. Sä siis haluat, että me ollaan sun kanssa samaa mieltä siitä, että juu, voit olla raskaana. Ovulaation ajankohtaa kun ei koskaan voi ihan varmaksi sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

.Jos joku muu on tuossa tilanteessa tullut raskaaksi, niin sinä välttämättä et, mutta senhän toki tiedätkin? Spekulointi on aina spekulointia. Testi sen sitten varmistaa :)

Raskaus voi alkaa kun munasolu hedelmöittyy ja se voi tapahtua ainoastaa 48 tunnin sisällä ovulaatiosta. Omasi on jo aikaa sitten ollut, joten et ole raskaana.

Menkkasi ovat myöhässä, koska hermoilet niiden alkua.

8, missä vaiheessa "ammuin toisten mielipiteet alas"?

tietääkseni vastasin että niin arvelinkin, mutta epäilyttää...

Miksi suutuit?

9, Totta.. Mutta jos kuukautisia ei kuulu, niin koskakohan testin voi tehdä..? Parin viikon päästä vai jo aiemminkin?

10, Kiitos sinulle.

-ap

arvelinkin etten olisi raskaana ainakaan "normaalin" kierron mukaan...

Mutta siksi epäilyttää, että kummatkin aiemmat raskaudet ovat alkaneet melkein mahdottomasta tilanteesta..

Esikoinen: 9 päivää keskenmenon jälkeen, ei siis tullut ollenkaan kuukautisia välissä

Kuopus: päivä kuukautisten jälkeen, yhdestä ainoasta kerrasta.

Eikö saisi puhua mieltä askarruttavista asioista? Tai kenties etsiä vertaistukea/kokemuksia?

En tiedä näkyykö raskaus testissä vielä JOS olenkin raskaana joten en vielä viitsi ostaa testipakkausta.

Halusin kysellä josko joku olisi ollut samassa tilanteessa ja kertoisi miten kävi tms..

-ap

Asia on eri jos olette muutenkin sekstailleet ilman ehkäisyä läpi kierron. Onhan näitä kummallisuuksia että on tullut raskaaksi ihan kierron loppuvaiheessa, menkkojen aikana jne.... Itselläni on myös raskaus alkanut kun ovulaatio osui kiertopäivään 9 normaalin 14 sijasta. Mutta en testaisi ennenkuin se pari viikkoa on kulunut, siis jos menkat eivät ole alkaneet siihen mennessä. Tsemppiä!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat