Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ja heillä lapset 3v. ja 4v. oli reimateceissä ja meidän 2v. ja 4v. Kids ja Jonathan-halpishaalareissa, joihin olemme olleet muuten erityisen tyytyväisiä, lapsemme rasavillit pojat joten haalari kovalla kulutuksella.

No ystäväperheen tytöistä toiselle tuli kylmä, ja sisälle päästyämme huomasimme että sormet ihan jäässä (myös rukkaset reimatec) kun taas sisarellaan huomasimme että pyllyn kohdalta oli raukka pikkuhousuihin saakka märkänä kun haalari oli päästänyt lumesta kosteuden läpi.

Huh huh! sanon minä.

Sivut

Kommentit (54)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Olivat alennuksessa ja aattelin ostaa varahanskoiksi. Mutta ovatkin olleet tosi hyvät. Ja ovat pitäneet vettä paremmin kuin Rasavilin hanskat...

Minulla toinen lapsista vilukissa ja toinen hikipää. Eli mielestäni ei voi oikein vertailla eri lapsia eri haalareissa. Jos lapsi, lämpötila ja terveydentila ovat samat, niin voidaan oikeasti vertailla haalarien lämpimyyttä. Muuten tämä on pelkkää mutuilua.

On muuten ihan sama, mihin lapsesi puet, mutta kotimainen haalari tukee työllisyyttä Suomessa.

Eikä liian kylmä (kun eihän täällä oikeastaan kovin kylmää koskaan olekkaan).

Joten ennen kuin haukutte kylmäksi haalariksi tms. niin ottakaa huomioon millaiset olosuhteet jne. Täällä nimittäin jos olisi tooosi paksu haalari niin lapset hikoilisivat suurimman osan talvesta. Ja ainahan kylmällä ilmalla voi alle lisätä vaatteita ja vaikka villahaalarin.

Onko sinun lapsesi pukeutumisessa tärkeintä se, että vaatteet ovat hintavia ja merkki maksaa, kuin se, että vaatteet ovat mukavat, toimivat ja käytännölliset? Apua...

Kiitos vaan, että kerroitte Reimatec-ongelmista. En tosiaan haluaisi ostaa kallista pukua joka EI TOIMI. Kyllä Suomen pakkasilla pitää olla lämmin haalari ja loskakelillä sellainen, joka ei kastele muksua läpikotaisin! Hinta ja merkki ovat aivan toissijaisia asioita! Eikä pieni lapsi vielä merkkien perään ymmärrä; lienee mukavuus pienelle itselleen tärkeintä?

Pukekaa lapsi ensisijaisesti lapsen tarpeiden mukaan -ÄLKÄÄ OMANNE.

Jonathanit. Peukalopotit eivät ainakaan pidä alkuunkaan kosteutta, eivätkä nekään riitä ilman villalapasia. Peukalopottien ja Jonathanien malli on käsittämättömän löperö. Ei pysy peukalo paikallaan millään ilveellä. Jonathanit sentään ovat halvat, peukalopotit eivät edes sitä.

Reimatec-puku on loistava Etelä-Suomen loskasäissä. En ostaisi sitä kunnon pakkasilla pidettäväksi asuksi.

kun tulee kulumaa yms. Näin olen työssäni päiväkodissa huomannut. Ja ainakin päiväkodeissa, joissa olen työskennellyt, on tiedossa Reimatec-haalareiden, kuten muidenkin, kuivatusohjeet.

En väittänytkään Reimatecin tekemisen työllistävän suomalaisia. En lukenut uudesti kirjoittamaani, kirjoitin vain, että haalarit taidetaan kaikki tehdä halpamaissa.

Ja 22, luonnollepa hyvinkin otti. Hei comoon! Ei tää nyt niin vakava asia ole! Ihmetytti vain kirjoituksesi parin kuukauden päästä vettä päästävistä haalareista. Meille ei sellaisia kohdalle ole sattunut ja pk:ssa haalarit ilmeisesti hoidetaan oikein. Ainakin olen sinne ilmoittanut niiden hoidosta. Tulee auttamattomasti mieleen virhe haalareiden hoidossa, jos näin käy. Tai vika haalarissa.

Ihmisethän nyt voivat pukea lapsensa millaisiin haalareihin tahansa, kunhan ovat asianmukaiset.

Reiman merkki on myös Lassie. Reima on olevinaan se kalliimpi merkki ja ainakin aiemmin Reiman kankaat haalareissa olivat paremmat kuin Lassie-merkissä. Eli Lassie Reiman halvempi merkki ja laadussa tavallisissa puvuissa kangas ei kestänyt vuotta pidempään isommalla lapsella kovassa kulutuksessa.

Olivat alennuksessa ja aattelin ostaa varahanskoiksi. Mutta ovatkin olleet tosi hyvät. Ja ovat pitäneet vettä paremmin kuin Rasavilin hanskat...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat