Vierailija

Millaisia kokemuksia teillä on ko. pillereistä?



Aloitin pillerit viikko sitten ja nyt iho ja hiukset on rasvaiset, näppylöitä pukkaa, väsyttää ja vituttaa... Voisko olla jo nyt merkkejä siitä ettei ne sovi mulle? Voiko siis tulla jo noin nopeasti...

Synnytyksestä aikaa 3 kk.

Kommentit (11)

Kärsin 5kk kierukasta sit otatin pois.Iho rasvainen,hiukset rasvaiset,masennus,haluttomuus jne.En ota enää koskaan hormonaalista ehkäisyä.Ei kannata kärsiä jos ahdistaa.Meinasin oikeasti tulla hulluksi!! Miehenikin huomasi etten ollut oma itseni,jatkuvasti pahantuulinen ja #itutti.Nyt oon taas oma itseni,otin 5v kuparikierukan :)

Iho on hyvässä kunnossa, toisin kuin ennen. Käytön alussa mullakin tuli näppylöitä jonkin verran, mutta tosiaan nykyään on parempi iho kuin ennen em. pillereitä.



Ainut haittapuoli on että ne aiheuttaa mulle tosi huonon olon aina uuden liuskan ensimmäisinä päivinä. Ja ruokahalu on muutenkin huonontunut käytön aloittamisen jälkeen :(. Eikö muilla oo aiheuttanut näitä oireita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

olla vielä synnytyksen jälkeisiä hormoonimyrskyjä, mutta minullekaan ei sopinut nuo pillerit, huononsivat ihoa. ehkä kannattaa vielä vähän pidempään jatkaa, tuo raskaus ja synnytys kun vaikuttavat aika paljon ja pitkään

noin reilun vuoden ja ei oo ollut mitään oireita. Itselläni oli aika huono iho, mutta kun olin käyttäny pillereitä pari kuukautta iho parani todella huomattavasti ja näppyjä ei tule juuri koskaan. Lääkäri sanoi, että juuri näitä pillereitä käyttää monet joilla on esim. akne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat