Vierailija

odottaja suonikohjuista?Mulla nyt viikkoja 29. Oon ihmetelly kipua alapäässä ja oikeassa nivustaipeessa. joku aika sitten huomasin, että koko oik.puoleinen häpyhuuli on suurentunu ja kipeä ja siinä on pullistuneita suonia. eilen huomasin lisäksi että nivustaipeessaki oli suonia pullollaan...En oo kysyny tästä neuvolassa. Onko muilla ja mikä siihen auttaa??tosi noloa...

Kommentit (7)

Ekan lapsen jälkeen huomasin vaan sellasen että aina menkkojen aikana sellanen painontunne tuli aina ja sit tosaa odottaessa ne oli niit suonikohjuja ja se painontunne on edelleen kun on menkat, sitä en tiedä mistä se johtuu...

T:7

Sisältö jatkuu mainoksen alla

suonikohjuja voi tulla kaikkialle missä on suonia, itse törmäsin äskettäin ruokatorvessa oleviin suonikohjuihin, hui (siis luin asiasta, ei ole sentään itsellä)

mulla se ongelma onki siinä et jaloissa ei oo yhtä ainuttakaan pullistumaa, onko tukisukista apua sillon..?no helpottavaa kuulla että synnytys ne ainaki parantaa..eipähän ainakaan ikuisia oo.Tosi ärsyttäviä, toista lasta odotan ja ekassa raskaudessa ei tämmösiä ongelmia ollut.

tuli sellanen painontunne ihan kun ois häppäreiden sisällä ollut pienet kivet...

Meni ohi heti kun sain pukattuu lapsen maailmaan, mutta todella todella inhottavan tuntusta ei pystynyt oleen kyykyssä ja välillä kunnolla edes seisomaan, kiva sit selitellä että pikkasen huono nyt olla kun häpyhuulet vähän pullottaa... =)

suonet myös vähän pullotti reisissä mutta ei sillai näkyvästi.

tukisukki käytin jostain raskauden puolesta välistä loppuun asti.joka aamu sukat jalkaan ennen sängystä nousua ja jalat koholle niin monta kertaa päivässä kun vaan on aikaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat