Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Menkat myöhässää 19 päivää, tavallisesti kierto 30-35 päivää, viime kerralla menkat myöhässä 6 päivää ja nyt sitten jo 19 päivää... Kaikki raskausoireet on - teietenkin:))) Kolme raskaustestia olen tehnyt, muttei mitään:( Yksi viiva vain...

Onko muille käynnyt näin, että testit valehtelee ja vasta lääkärissä huomattu raskaus? Onko raskauksia, jossa raskaushormoonit alussa huippu matalat? Voiko kiinnittyminen tapahtua vatsa oletettavien menkkojen ajankohta, jotenka raskasutestin ei vielä pitäisikään näyttää raskautta?

Mukavaa maanantaita!

Kommentit (2)

ja tervetuloa piinailemaan:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6048015&p=1&tmode=1&smode=1

Mulla vasta 6pv myöhässä, mutta kun tiedän että oviksesta on 3 viikkoa niin negatiiviset testit tuntuu vähän oudolta. Ja raskausoireitakin on! Menin tänään mielenrauhan vuoksi yksityiseen labraan teettämään verikokeet, ja saan tulokset huomenna. Neuvolassa käskivät vain odottaa...

Olen kuullut tapauksista, joissa testi näyttää negaa vielä kun menkat myöhässä 2 viikkoa, ja silti ollut raskaana. Tosin silloin ilmeisesti oviskin on tullut myöhemmin.

Pidän sulle peukkuja Eppa79 - ilmittelethan sitten humenna, miten kävi:)

Itse olen varannut gyne ajan 19.1 - vaikken sitten raskaana olisikaan, niin näkee ainakin ultralla missä mennään:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat