Vierailija

Mä olen suunnitellut palata työelämään tuossa keväällä. Poika on silloin vähän vajaa 1,5v.

Mun ois tarkotus mennä vuorotyöhön, jossa ois viikonloppusin töitä. Lapsi joutuis siis oleen hoidossa koko päivän joskus tai sit pari tuntia iltapäivästä. Mies siis normaalissa päivätyössä.

Onko kellään muulla tällaista tilannetta? Miten lapsi on reagoinu?

Meidän poika ei ole pahemmin vierastanu koskaan, ja muutenki sen oloinen ettei hänestä kovin arkaa eikä ujoa lasta tuu.. Nää asiat siis voi olla helpotuksena tässä..

Kommentit (2)

Meillä oli osapäivähoidossa 1v 4 kk lähtien, ja lapselle tuotti vaikeuksia aluksi ymmärtää, että äiti todellakin tulee hakemaan. Päivän aikana oli ikävöinyt ja illalla tankattiin sylissä hellyyttä yms. Sairasteli useamman kuukauden aluksi, tuli korvatulehduskierre ja kaikki kamalat flunssat, pöpöt ja vatsataudit, joita silloin kiersi. Mutta sitten, kun rutiini pääsi vihdoin syntymään, lapsi sopeutui todella nopeasti, eikä enää 1v 7kk vanhana itkeskellyt äitin perään. Lapsi on aina ollut tosi sosiaalinen, eikä mitenkään arka.

Teidän tilanteessa pisti silmään nimenomaan tuo rutiinin puuttuminen, se voi tuottaa ongelmia. Mutta jos on hyvä hoitopaikka ja töihin on mentävä, niin eiköhän se siitä. Varautukaa vaan siihen ainaiseen sairasteluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat