Seuraa 

Sivut

Kommentit (76)

Kiva, että jaksat heti katsoa eteenpäin! Mulla on kanssa huonoja muistoja liian aikaisesta testaamisesta: Esikoista yrittäessä sain kerran haamuplussan pari päivää ennen kuin menkat olis pitänyt alkaa. No siinä meni muutama päivä ja sitten tulikin vuoto eli ehkä kemiallinen raskaus oli kyseessä. Mut ihan turhaa mielipahaa saa kun testaa turhan ajoissa.

Tähtösten sivuillahan käy ahkera keskustelu kiva juttu :) Niinkuin p76 mainitsikin niin koukussa ollaan täälläkin tähän palstaan jos ei ehdi kirjottelee niin ainakin täytyy lukee muiden uutiset!!!

Elaine80 Kauheesti +++++ tuulia jos vaikka oliskin tärpännyt!!

Ja Hyrrelle puolestaan pahoittelut negasta :(

Omaa napaa nyt kp 59/? yhden negan oon testannu, mut nyt päätin et EI enää testailuja koska mun tapauksessa pitkä kierto on todennäköisempää kuin raskaus! Tilasin kuitenkin testejä tulevaisuuden varalle mammaksi.fi sivuilta! Onko muita sitäkautta tilanneita? Oli ainakin tosi nopee toimitus!

Mut nyt täytyy lähtee siivoilemaan joten ei muuta kun tähtöset ahkerasti pupuilemaan....;) ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt iski pienen jännityksen päälle....Tänään siis kp 26/23(?)eikä tätiä ole näkynyt. Torstaina testasin sen negan ja ajatteli että testaan huomenna uudelleen jos täti edelleen pysyttelee poissa. No, eilen illalla alko alaselkää/-vatsaa jomotella ja jomottelut on jatkuneet tänään. Särky on hyvin menkkasärkyjen kaltaista eli koko päivän oon ootellu tätiä käymään. Ollaan nyt alkuillasta menossa käymään vanhan kaverin synttäreillä ennen leffaan menoa ja ajattelin et teen sen testin nyt kuiteskin jo tänään ja varmistelen jos voisin ottaa yhden siiderin.

Tein testin tossa kolmen aikaan ja ihan selvä nega siellä vessassa odotti. Näytin vielä miehellekin että kato nyt yks viiva siinä vaan on! Menin suihkuun, silitin vaatteita yms. ja about 20vaille neljä menin vessaan ja vilkasin testiä vielä kerran (en heittänyt siis heti roskiin) ja........... siinä näky edelleen se tosi punanen negaviiva, mut siihen oli ilmestynyt myös jostakin aivan älyttömän ohut ja himmeä, just silmin huomattava punertava viiva!!!!!!!! Tosi, tosi huomaamaton, mut selvä viiva kuiteskin. Ja oon aivan varma että sitä ei ollut siinä sillon kun katoin tuloksen. Nyt mä en tiedä mitä tästä oikein pitäis ajatella! Järjellä ajateltuna testistä oli kulunu jo yli puolitunti, melkein 40min. eikä niitä kai oikein pitäis edes 10min. jälkeen katella, mut sit toisaalta oon kuullu niistä roskishaamuista....huhhuh!

No, mä en aio seota sukkiini, koska todennäkösesti tää ei merkkaa mitään. Teen uuden testin huomenna tai maanantaina jos tätiä ei edelleenkään kuulu. Oli vaan pakko päästä heti purkautuun, koska kyllä tässä sydän tais yhden lyönnin jättää välistä :) Mut en siis todellakaan elättele mitään kauheempia toiveita, jännitystä vaan tuli pieni hitunen lisää! Ja nyt joudutte jännittään tekin - hahaa!! :)

Huh, johan helpotti, taidan kuitenkin uskaltautua juomaan sen yhden siiderin. En usko mitään ennen kuin uuden testin tai tädin aika koittaa!

Jännää lauantai-iltaa kaikille muillekin!

:) elaine

IIjalla on sit jännittävä viikko edessään:) plussa onnea sinne! Me ollaan oltu 5 vuotta yhdessä avopuolison kanssa, kihloihin mentiin viime keväänä kun poju oli 3kk vanha. Häitä oli suunnitteilla nyt tälle tulevalle kesälle, mutta vauvakuume vei voiton.:) Olen raskaus aikana seuraillut näitä vauvan sivuja, mutta nyt vasta uskaltautunut kirjoittelemaan. Tämä pino on nyt ensimmäinen johon ehkä tulee silleen puoli säännöllisesti sitten kirjoiteltua.

Mutta nyt täytyy mennä mies tuolta apua huuteloo, oisko poika pahan teossa;).

elaine80, onnittelut +++plussasta+++. Kyllä se siitä varmastikin vahvistuu. Olitkin " tosi nopee" , toivottavasti meitä muita onnistaa samaan tahtiin!

Leje: Toivottavasti täti pysyy poissa, nyt ei oo hyvä aika vierailulle ;-) Noista vauvalehdistä. Itse kanssa esikoisen kuumeiluaikaan aina ostin lehden (tai kaksi) ja sitten kun olin raskaana niin tilasin ja se on koko ajan tullut, poika nyt 1v6kk. Meille tulee tämän palstan kilpailijan lehti ja viime keväävä tilasin vielä Meidän perheen, kun sai sen Reimatec-haalarin lahjaksi, oli meille jus sopivaa kokoa...

Kumppani: peukutusta täältäkin, että menkat ei tuu. Menkkaoireita oli mullakin ensimmäisen raskauden aikaan, mutta silti jotenkin erilainen olo oli... Vaikea selittää, ehkä ne oli ne rinnat, mitkä oli eniten erilaiset... Nyt vaan mietin, että mahd. uuden raskauden alkaessa en ainakaan huomaa mitään pinkeyttä mun rinnoissa, kun ne on " vähän rupsahtaneet" imetyksestä, saa meinaan tulla aika lailla pinkeyttä, että näissä tuntuu, huoh ja masennus...

Joonatan05: Häät, ihanaa! Niitä suunnitellessa huhtikuu on ennen kuin huomaatkaan, voin luvata :-) Roiku täällä mukana vaan, kyllä tänne mahtuu!

Oma napa: menossa kp 6/28-30. Ovista kohtaan siis matkataan hitaasti mutta varmasti.

Ens viikolla olis pojan korvien putkitus edessä, joten puuhaa ja mietittävää riittää. Äitiä hermostuttaa, poika ei onneksi ymmärrä mittään tulevasta.

Tervetuloa Minea_78 ja myyrä06 mukaan!

Vaali-iltana jutustelee Piqu

En löytänyt vielä tammitähtösten uutta pinoa, joten ajattelin aloittaa. Meillä syötiin tänä aamuna viimeinen pilleri ja nyt odotellaan menkat ja sitten vain touhuilemaan vauvaa:). Itselläni on ollut aina ilman pillereitä pitkiä ja epäsäännöllisiä kiertoja, joten ovis päiviä en oikein tiedä. Esikoinen tärppäs toisessa kierrossa, mutta pitkän kierron takia la meni 2 viikkoa eteenpäin. Saa nähdä miten käy. Madam mamma meinas meille kyllä tyttöä 2007 tammikuulle, että saa nyt nähdä josko kevään aikana sit plussattas:). Oishan se ihanaa!!

Pipu-77 - plääh onpa sulla pitkä kierto. Toivottavasti katkeais jo tai sitten tulis edes se plussa !

Signorina-Iiris - kiitos myötätunnosta. Oikeasti en kyllä etukäteen uskonu että edes vois näin nopsaan tärpätä, joten ei tässä nyt mitenkään allapäin olla. Jotenkin vaan pääs karkaamaan mopo käsistä että josko sittenkin :-)

Alkoholista: Muistelisin että joku on joskus sanonut että ihan noilla ekoilla viikoilla voi alkoholia nauttia - toki kohtuuden rajoissa. Se liitty tosiaan tuohon että milloin tuo sikiön ja äidin verenkierto yhdistyy. Ihan alussa noin ei ole. Muita lohduttaakseni ykkösen kanssa kävi niin että istuttiin iltaa kaverin kanssa ja vatsaa nipisteli ihan just kun olis menkat alkamassa. Taisin juoda peräti 4 pullollista siideriä huoletta ja juuri sen takia kun oletin että menkat alkaa. Niin vaan meillä ihan terve poika on. Toki lääkärit kait suosittelee että terveet elämäntavat tulis alottaa jo raskaaksi tulon yrityksen aikana.

Fiikuna: Toivottavasti pian paranee pikkuinen ! Meidän poitsu on myös sairastellut. Alkuviikosta nousi kuume. Nyt ei enää kuumetta mutta maha löysänä. Ressukka on ihan surkeena kun ei ennättänykään kakille vessaan :-( Ollaan opittu just parikuukauttaa sitten vaipattomiksi. Eilen käytiin lääkärissä - ilmeisesti joku virustauti, ei onneks korvatulehdusta. Jos ei kunto huonone niin sit maanantaina uudestaan lekurille jos vatsa edelleen reistaa.

Mukavaa Viikonloppua !

T:Hyrre (KP2)

Nyt siis kp 23/23(?) eikä ainakaan täti ole päässyt vielä yllättämään.. Huomenna aion siis ottaa testin kauniiseen käteen ja tarkistaa josko sieltä mitään selvyyttä tulisi. Jotenkin on vaan koko ajan sellanen tunne, että kierto on vaan nyt pidempi kun se oli noin onnettoman lyhyt viimeks.. tai sit sitä vaan yrittää aatella negatiivisesti ettei pettyis liikaa. Tänään alavatsassa tuntunut ihan vähän menkkamaisia jomotuksia, mut en sit tiiä johtuvatko eilisestä jumpasta kun on muutenkin kaikki lihakset (ai mitkä?) kipeet. Ääh! Ärsyttävää!

Ostin muute tänään sellasen kirjan kun " Syntyy uusi ihminen" jossa käydään läpi koko raskausaika hedelmöityksestä lähtien + sitten tietty myös syntymä. En mä muuten sitä olis ostanut mutta kun halvalla sai.....joo en varmaan niin! :) Siinä on muuten ihan mukavia kuvia synnytyksestä, ajattelin että sopii miehelle harjotuskirjaksi - testataan pyörtyykö helposti vai hyvin helposti.. meikäläisen isäntä kun ei mitenkään kauheesti " nauti" tuon tapasten asioiden näkemisestä + että sairaalan haju alkaa heikottaan sitä eli tosi hyvältä näyttää noin niin kun synnytystä aatellen :)

Iija: Tylsä juttu tuo nega, höh! Hauskoja nuo ennustajat, toivottavasti kuitenkin tuo tärpin ajankohta nyt kuiteski vähän aikaistuis!

Signorina-Iiris: Toivotaan et simpat on tarranneet tosissaan kiini ja pysyisivät matkassa :)

Fiikuna: Sehän voi olla pieni masuasukki joka sielä turvottelee ja venyttelee tilaa itselleen - pidetään peukut pystyssä!

Kaikille paljon plussapölyä ja tädin esto -taikoja!

:) elaine *poistuu opiskelemaan siittiön ja munasolun kohtaamisia

Moikkelis,

Ja pahoittelut kaikille testeissä negan saaneille :( Itsekin jo jännitän teidän kaikkien puolesta ja on aina pakko heti aamusta tulla katsomaan mitä tähtösille kuuluu ja että joko joku on jo plussannut. Koukussa siis olen tähän palstaan ja pahasti.

Olen pitänyt muutaman päivän hiljaiseloa, mutta lueskellut kirjoituksia, en vain ole ehtinyt kirjoittaa. Mä en ole vielä uskaltautunut mitään kirjoja ostaa jos ei heti tärppääkään niin sitten harmittaa. Yhden vauva-lehden olin ostanut ja jätin sen eilen illalla pöydälle niin eikös mies ollut lukenut sitä aamulla kahvia juodessaan ;) Kysyin sitten tänään, että olitko lukenut lehteä, kun se jäi auki pöydälle, niin vastaus oli, että joo... Voikun söpöä. (mies lähtee tosi aikaisin aamulla töihin ja minä jään nukkumaan kun työni alkaa myöhemmin) Ehkäpä sekin pikkuhiljaa rupeaa innostumaan tästä touhusta yhtä paljon kuin minä. Mulla on meinaan ollut vauvakuume jo varmaan 2 vuotta tai ylikin ja mies alkoi lämmetä ajatukselle vihdoin viime syksynä!

Leje, kiitos kannustuksesta, mekin täytämme molemmat tänä vuonna 30v, joten jänskättää kauheesti miten ja kuinka nopeasti tärppää.

S-I, huolestuinkin jo, että missä olet, kun olit pari päivää poissa.

Ihanaa, huomenna on perjantai ja viikonloppu alkaa!!!

Nyt täytyy häippästä kauppaan. Mukavaa torstaita kaikille!

Viikonloppu meni niin vikkelään, ettei ehtinyt pinolla käväistä. Töitäkin oli tänään tehtävä, joten ehdin vain pinoja vähän vilasta ;)

Gallupiin: Yhdessä ollaan yhdeksän vuotta taivallettu, naimisiin mentiin viime kesänä. Tosi perinteisesti siis mennään, ensin naimisiin ja sitten lapset...ja plaa plaa. Mulle olis kyllä käynyt toisessakin järjestyksessä, sen verran kovaa olen kuumeillut jo useamman vuoden. Mut toisaalta nyt kiva tuplailla, kun mieskin tosissaan innoissaan =)

Uutta galluppia: Käytkö vakkarina muissa pinoissa kirjoittelemassa?

Ite varmaan enemmänkin lueskelen muita pinoja, kuten puolukoita ja kuttuja enimmäkseen. Ensikoissakin käväsen silloin tällöin. Mut jos saatais tää meidän pino elämään niin mikäs sen mukavampaa. Mitäs muuta, luulen bonganneeni oviksen viikonloppuna. Tosin en ihan varma ole, koska luomuilusta on melkeen 10v aikaa. Kovasti tota alavatsaa väänsi ja limatkin,sori, taisin huomata. Noh, nythän tässä vasta opetellaan.

Mutta piti vielä sanoa Lejelle pahoittelut negasta. Jospa se vielä muuttuisi plussaksi kun tuo testi oli pari päivää liian aikaisin tehty. Plussaonnea!!!

Ei ole oikein tullut seurattua keskusteluja muutamaan päivään, kun toisaalta haluaa unohtaa vauvan yrittämisen ettei siitä ala liikaa stressaamaan!

Galluppeihin voisin vastata, että miehen kanssa ollaan oltu yhdessä reilut pari vuotta. Kihloissa ei vielä olla, ja välillä tuntuu että tällä menolla varmaan olla ikinä menossakaan! Mutta toisaalta, jos ajattelee niin olenhan saanut sen suostumaan vauvan tekoon, miksi en sitten saisi suostumaan kihloihin tai naimisiin!

Toiseen galluppiin voisin vastata että seurasin syksyllä Syyssäteiden juttuja, josta siirryin Puolukoihin, kun mies ei innostunut vauvan teosta, mutta nyt yritetään täysillä ja palstailen täällä teidän kanssa!

Elainekohan se kertoi ostaneensa sen kirjan " Syntyy uusi ihminen" . Itse pyörittelin ko kirjaa eilen ja huomenna ajattelin käydä sellaisen ostamassa. Eilen katselin myös sellaisia ihania vauvakirjoja, mihin saa vauvasta kirjoitella " speksejä" ja liimata kuvia. Jospa sitä pääsis sellaisenkin joskus ostamaan!

Minulla tällä hetkellä menossa kp13/??. Tänään vähän on ollut sellaisia tuntemuksia, että ovis vois olla lähellä tai käsillä. Täytyy katsoa saisko miehen houkuteltua vällyjen väliin, kunhan se töistä kotiutuu! Ensimmäistä yrityskiertoa täällä eletään. Olen ajatellut ottaa sellaisen linjan että testaan aina vasta sitten kun menkat on useita viikkoja myöhässä. Minulla on niin epäsäännöllinen kierto ollut aina ettei vaan joutis sitten joka kuukausi pettymään, kun aina vaan näyttää negaa!

Noista ennustuksista. Kysyin Ennustaja Elliltä ja sain vastaukseksi:

" Sinulle syntyy tyttö 25.1.2007, poika 21.2.2011 ja tyttö 25.1.2014" . Kyllähän tuo minulle kävis että vähän reilun vuoden päästä olis lapsukainen sylissä!

Mukavaa loppuviikkoa Tammitähtöset!

Ja tervetuloa uusille Tähtösille! Viestejä näyttää nykyään tippuvan tänne tasaiseen tahtiin. Hyvä!

Fiikuna: Pikaista paranemista pikkuisellesi. Tuollainen räkätauti on tarpeeksi kamalla isolla ihmiselläkin, saati sitten tuollaisella ihemisen alulla :(

Ja Hyrre_72: Sinunkin pikkuiselle masun paranemisia.

Signorina-Iiris: Kiitos ja kumarrus Tammitähtösten esittelyn laatimisesta! Ja miten helpottavaa kuulla, että muidenkin perjantai-illat kuluvat yhtä ¿vauhdikkaissa¿ merkeissä kuin täällä meidän taloudessa jo parin vuoden ajan ;) Ja kiitokset myötätunnosta nega-testini jälkeen. Tämähän oli tietenkin tällainen myöhään aloitettu kokeilu tässä kuussa, mutta silti salaa toivoin kovasti yllätysplussaa. Toisaalta täti ei ole vielä kolkuttanut oveen, joten ihan kaikki toivo ei ole mennyt vielä tämän kierron osalta..

Elaine80: Tuohan kuulostaa ihan lupaavalta; täti jo tuon verran myöhässä ja se ¿roskishaamukin¿ vielä. Toivotaan oikein vimmatusti, että ¿myöhäinen haamu¿ tuosta muuttuu vielä selväksi plussaksi. Ajatella jos pääsisit ensimmäiseksi plussanneeksi Tammitähtöseksi :)

Kumppanille mukavaa lähestyvää piinaviikon alkua ja plussatuulia myös muille piinailijoille! Joko olette tunteneet mitään tavallisesta poikkeavia oireita?

Omasta ¿ryyppyillasta¿: Otin yhden valesiideripullon (tavalliseen pulloon siis vaihdoin alkoholitonta tilalle) mukaan ja auton rikostoveriksi. Heti alkuun korkkasin siiderini selittelyin ¿täytyy heti kiskoa tämä pullo, että ehtii palaa pois ennen lähtöä¿. Ruuan kanssa lasiini kaadettiin punaviiniä, jota pieniä pisaroita hörppäilin ja miehen kanssa vaihdoin päittäin lasia, kun tämä oli ehtinyt omansa melkein loppuun tyhjentää.

En tiedä arvasiko kukaan mitään, uskoisin että vähän epäilyttävää taisi olla minun toimimiseni kuskina. Kovasti yritin pömpöttävää alamahaani vetää sisään päin, ettei kukaan luulisi sitä vauvasta johtuvaksi ;)

Kuten aiemmin mainittu, niin taitaa täti tulla putsaamaan pois tämän kuun vauvahaaveeni. Eli juomattomuus taisi olla vain kenraaliharjoitusta tulevaisuutta varten.

Lepposaa lauantai-iltaa,

Leje

Mukava saada tammitähtösiin lisää mielenkiintoisia ihmisiä! Meitä Tamperelaisia taitaa ollakin jo jokunen täällä - kiva juttu!

Rutkasti plussaonnea vaan, toivottavasti ne maagiset viivat sieltä ilmestyisivät!!

:) elaine

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat