Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vai olenko ainoa pahis lajiani?

Kommentit (12)

Oli pakko, lapsi tarvitsi liikuntaa ja juoksemista. Joskus rankkasateella minä värjöttelin vaunujen kanssa räystään alla ja hurjapää juoksi sadevehkeissä ympäri pihaa. Ketään muuta ei näkynyt.

Toisen lapsen kanssa voin jäädä sisälle, jos on huono ilma.(huokaus)

olen viimeisilläni raskaana ja alkaa pienikin kävely tms. supistelemaan..ehkäpä kun vauva on syntynyt pääsemme taas ulkoilemaan kunnolla mutta ei meillä käydä läheskään joka päivä pihalla kahta kertaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä minä en suinkaan haluaisi rynnätä ulos joka aamupäivä mutta on melkein pakko, koska mujuten kuvio on tämä: pojat 2v ja 4 v alkavat pirteinä riehumisen, jonka seuraksena ravataan ympäri kotia ja huudetaan kovaan ääneen, leikin teema vaihtelee mutta aikuisen silmin se on lähinnä tuota kuvaamaani. Sitten mulla tulee pää kipeäksi ja menee jossain vaiheessa hermot, kun kuitenkin toista aina sattuu ja tulee kauhee riita jne jne. Joten, lähdemme ulos ja kaikkien tunteet rauhoittuvat ja riehuminenkin ns.mahtuu paremmin ulos.

Olen siis ääreis-kateellinen teille, joiden ei tarvitse joka koiranilmalla raahautua ulos pitääksenne hermonne kunnossa...

Kotona taapero ja vauva 1kk. Ei vaan pysty tuon pienen takia aina lähtemään, ei vaan osu vaavin unirytmit ym kohilleen. Ja kun pukemissessioon kahden kanssa hurahti tänäänkin melkein 30min, niin huh huh kuka jaksaa???!!!

Eilen oltiin taaperon kanssa vasta 17 aikaa tunti ulkona, isä hoiti pienempää. Päästiin helpommalla. Onneksi taaperomme on kiltti ja rauhallinen tyttö, joka viihtyy myös sisällä.

Eiköhän ulkoilut lisäänny kevättä kohden! Ei tarvi pukea niin paljon ja vauvankin rytmit helpottuu.

Mä en ymmärrä, miksei esim joku koulun jumppasali voisi olla kerran viikossa iltaisin vaikka 1-2 tuntia auki ja lapset saisivat tulla sinne juoksemaan, leikkimään palloilla, ym ym... Ois kivaa liikuntaa säällä kuin säällä!

Aamupäivisin on meillä ainakin myös perhekerho eli eihän sinä aamupäivänä ainakaan ehdi mennä ulos ; )

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat