Vierailija

Ollaan menossa tänä vuonna naimisiin ja ollaan mietitty häälahjalistan laatimista. Aika paljon tulee ihan perustavaraa pyydettyä, kuten lautasia ja kahvikuppeja. Jokaisen kukkarolle sopivaa tavaraa siis.

Mutta ei kai vieraat sitten ajattele, että pidetään häät lahjojen takia? Sehän ei ole tarkoitus, vaan se että moni kuitenkin lahjan haluaa antaa, niin saataisiin sitten sellaisia lahjoja, joille olisi oikeasti tarvetta.

Kommentit (10)

Ihmiset haluavat ostaa lahjoja joka tapauksessa (mielestäni kuuluu hyviin tapoihin mennä häihin lahjan kanssa), joten miksi ei auttaisi heitä päättämään mitä ostaa. Vieras pääsee helpommalla, eikä hääpari huku kolmeen silitysrautaan, parittomiin lakanoihin ja useampaan paahtimeen (siskoni sai miehensä kanssa aikoinaan kolme silitysrautaa).

Ei siinä mistään kerjäämisestä ole kyse. nykyään parit ovat useinkin asuneet pitempään yhdessä ennen häitä, eivätkä vieraat voi tietää, mitä parilla jo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ä ostaisivat. Ja voihan olla ostamatta lahjalistalta jos ei halua. Pitää vaan varmistaa, että myös loppuvaiheessa lahjalistalta löytyy kaikenhintaisia lahjoja.

Vierailija:

Lainaus:

Tiedän että moni on eri mieltä, mutta mun mielestäni häälahjalistat on junttia kerjäämistä. Menen naimisiin keväällä, eikä meille ole tullut mielenkään laittaa häälahjalistaa mihinkään. Mutta jokainen tyylillään - tai tyylittömyydellään:-)

Esim. niin että JOS joku kysyy lahjatoiveista,niin

silloin kertoo lahjalistasta.

On sitä törkeämpääkin kuin lahjalista.

Olen ollut häissä,joissa oli jo kutsuun laitettu tilinumero...

Tiedän että moni on eri mieltä, mutta mun mielestäni häälahjalistat on junttia kerjäämistä. Menen naimisiin keväällä, eikä meille ole tullut mielenkään laittaa häälahjalistaa mihinkään. Mutta jokainen tyylillään - tai tyylittömyydellään:-)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat