Vierailija

olen aivan kauhuissani vaikka ko. asiasta jo 7 vuotta,...

Kommentit (13)

Mentiin sitten kaljalle (jossa kiinnitin huomiota siihen, että sälli veti viisi tuoppia ja kaksi pakettia tupakkaa siinä ajassa kun itse vasta aloittelin ensimmäistä), juteltiin niitä näitä kunnes tämä pamautti, että olin juuri puoli vuotta suljetulla osastolla pakkohoidossa. Vaimo hommasi mut sinne kun yritin raiskata ja tappaa sen. Nyt oon sieltä lomalla.

Tuleepahan vaihtelua tämänkin palstan keskusteluihin

*Pesettekö aina tukan ennen parturiin menoa ?*

Jos tollanen selviäis mun miehestä niin ensimmäinen reakstio olis jättää mies siihen paikkaa koska on epärehellistä olla kertomatta tollasta....

No jos olis sen jälkeen tullu uskoon tai jotain muuta yhtä dramaattista niin saattaisin harkita että ehkä pitäisin miehen kuitenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Huh huh. mä olisin ainakin aika paniikissa moisesta tiedosta. Toivottavasti pääset järkytyksestä pian yli. Voimia ja jaksamista.

Miten asia tuli esille?

Olin just tavannut bileissä " pojan" , joka lähti heittämään mua autolla kotia aamuyöllä. Oltiin kahdestaan autossa ja hän kertoi, että: " Olen ollut 4 kertaa vankilassa ja olen tällä hetkellä etsintäkuulutettu."

Voitte varmaan kuvitella mun fiilikset sillä hetkellä. :D Uteliaisuudesta kävin sitten hullunrohkeena sen kämpässäkin seuraavana päivänä. Oli oikein tunnuskoputukset, että pääs sisään, viranomaisille kun ei avattu. Pahoinpitelyjä oli nää sen rötökset. Vapaalla jalalla kuoli, palkkamurhattiin about 6kk meidän kohtaamisesta.

Jos tuo halvaantuminen jne. olisi totta niin silloinhan hän on saanut tuomion pahoinpitelystä,vamman tuottamisesta tms.

On tosi vaikea kuvitella että olisit järkyttynyt pelkästä ryöstöstä, mutta " unohdat" mainita pahoinpitelyt...

Treenaa vielä, ihan hyvä aihe mutta mieti tarina ensin kokonaisena ja kirjoita vasta sitten...

Aahhahahahahaa! Joko sinä valehtelet tai sitten mies on valehdellut sinulle!

Minun tuttuni tai taposta 5v. ehdollista, joten aika hurjan ryöstön on miehesi tehnyt...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat