Vierailija

Meillä käy usein kylässä kotiäitejä perheineen ja olen heitä katsellessani huomannut että tästä lähtien ostan lähinnä vähärasvaista tarjottavaa. Suurella osalla on sen verran vararavintoa omasta takaa että hyvä kun ruokapöytään mahtuvat, joten on väärin syötää näitä hylkeen muotoisia naisihmisiä vielä isommiksi pullilla ja muilla rasvaisilla herkuilla. Onko kenelläkään vähärasvaisten herkkujen hyväksi havaittuja reseptejä, eli vähän kaloreita mutta hyvää kuitenkin?

Kommentit (9)

itse en päässyt pitkän matkan takia kotiäitikimppoihin kahvittelemaan mutta kaksi kaveriani olivat yhtäaikaa kotimammana ja tulivat samaan tulokseen, kiloja kertyi vuodessa toiselle viisi, toiselle melkein kymmenen lisää.

syynä yhteiset kahveehetket ja viinerit :) sekä napostelu ja lasten loppujen ruokien syönti.

vähärasvaisessa tarjottavassa ei ole mitään vikaa, suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kotiäitiystäviä minulla ei ole. Minä olen kuvitellut, että liikakilot johtuvat hektisestä elämästä. Kun on päivät töissä ja illat lasten kanssa, ei ehditä lainkaan liikkua. Ilmeisesti kyse ei siis ole vain töitä tekevistä naisista?

- lisää esim. pulla- tai kakkutaikinaan 1-1,5dl kauraleseitä vehnäjauhon sijaan, sillä saa kuituja mammoille

- käytä Hermesetasta sokerin sijaan - kalorit minimiin!

- valitse vähärasvaisia reseptejä ja käytä aina vähemmän rasvaa kuin reseptissä vaaditaan - se vaikuttaa vain säilyvyyteen

Jos mammat silti tuppaavat vaan lihomaan, ehkä he saavat ravintoa muuallakin kuin sinun luonasi, mikä onkin vaikeammin hallittavissa oleva ongelma. Voisitko puhua heidän kanssaan aiheesta, kun se sinua näyttää kuitenkin vaivaavan?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat