Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko kaksi liian vähän, siis lain mukaan vai voiko asia olla niin että 3-6 v lapset saavat lain mukaan rähjätä aivan totaalisesti päviäkodissa?

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olin ilmoittanut lapsemme aloittamaan nyt vuodenvaihteen jälkeen päiväkodissa kun menen töihin, mutta pk:n touhun näkemäni perusteella en todellakaan ole varma haluanko lähettää (jo nyt villin) poikani sinne. Tuleeko siitä sitten aivan tosi-villi ??? Pitäkää minua ylisuojelevana vain mutta nämä tädit eivät edes olisi huomanneet jos joku lapsista olisi kadonnut ryhmästä! Ei käsienpesua ennen ruokailua, ei SELKEITÄ ohjeita (tule tänne istumaan - nyt istutaan..) ei auttavaa kättä pisulla jne jne jne.

höh. Tuntuu kummalliselta että minä joka rakastan lastani yli kaiken jätän hänet " kuin viidakkoon " päiväksi...Onko tämä eroahdistusta?

Yhdellä hoitajalla saa olla seisemän 3-6v eli ryhmän koko pitäisi olla 14. Jos kunnallinen päiväkoti ota yhteyttä päivähoidonjohtajaan ja sano asiasta. Lakia on noudatettava. Valitettavasti vaan hoitajat eivät uskalla sanoa asiasta (työpaikka menee) ja vanhemmat ei tiedä.

että jos ryhmän aamuvuoro lähtee esim. klo 15, sen jälkeen ollaan kahdestaan. Sama aamulla siihen asti, että iltavuoro tulee töihin. Monissa kunnissa on sijaistenottokielto, eli jos yksi ryhmän kolmesta aikuisesta sairastuu, ollaan koko päivä kahdestaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat