Vierailija

Meidän tuttava,mies,on työttömänä.Hän käy viikoittain leipäjonossa ja torilla pyytämässä poisheitettäviä vihanneksi/hedelmiä ja pummaa aina kuin vain mahdollista ja keräilee illat tyhjiä pulloja.

Elää vain niillä ruuilla,mitä on leipäjonosta/torilta saanut.Kaikki omat rahat laittaa säästöön ja sitten kesä-elokuun reissaa niillä rahoilla pitkin Eurooppaa.Aivan varmasti on ihanaa reissata,mutta eipä musta ois tuollaiseen elämään talvisaikaan:)

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä ymmärrän niitä jollain tasolla ihan kybällä. jos ainoot kiksit saa siitä reissaamisesta ja safka/muu materia ei merkkaa, niin miksei!

wau! ja hyvähän se on, ettei kaikki havittele sitä maallista mammonaa ja osa arvostaa hyvää ruokaa, joka turhaan pois heitetään.

ei oo yks eikä kaks kertaa kun se on soittanu mulle jostain laivaterminaalista tai lentokentältä tai matkalta sinne, että häneltä lähtee kone tai laiva silloin ja silloin, mutta ei mulla oo yhtään rahaa.. viittitkö soittaa pankkiin sille ja sille ihmiselle, että siirrän omalta tililltäni rahaa sille - asia on niinku jo sovittu etukäteen...

Kiltin tytön syndroomaa potevana teen aina niinkuin äiti käskee.. kyllä se niitä sitten pitkällä maksuajalla makselee takaisin.. Mitähän se tekis, kun joku kerta en siirtäiskään rahaa ja se olis jossain Ambomaalla ilman pennin pyörylää.. Niin, luottokorttia se ei saa, kun ei oo luottotietoja.

sinä kuulut luultavasi juuri tähän toiseen ääripäähän, mihin ap:n kuvailema mies. ja hyvinkin luultavasti tämä mies ei ymmärtäisi sinun elämäntyyliäsi lainkaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat