Vierailija

Mulla menee jo toinen sidukka.

Kommentit (12)

Lainaus:

on täällä tiukkista porukkaa.. no ite en ole korkannut,lapset kotona koko juhannuksen,ehkä illalla muutama olut sitten..

No enpä kyllä itse kehtaisi katsoa itseäni peilistä, jos puoli kahdentoista aikaan juhannusaatonaattona olisin juonut pari siideriä himassa nettiä näpytellessäni...

Olen ollut pari kuukautta karppiruokavaliolla, vaikeaa on ollut luopua saunaoluesta jota rakastan (siis jääkylmä olut lauteilla). Juhannuksen kunniaksi olen päättänyt juoda nyt sen oluen ja varmaan toisenkin juhannuksen aikana.

Se ansaitaan siten :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ehken vielä tänä iltanakaan juo mitään. Huomenillalla voin juoda vähän punaviiniä ja ehkä siiderin jonain toisena päivänä.

Tänäänhän on muuten vielä ihan tavallinen työpäivä...

Miten te jaksatte huomenna tissutella jos jo tänään aamupäivästä aloitatte?

En mäkään aio jussia kuivin suin istua, mutta kyllä se olut aukeaa vasta huomenna iltapäivällä. Tänään perus työ- ja arkipvä. Illalla siivoillaan, käydään ruokakaupassa ja pakkaillaan kamoja. Aamulla lähdetään landelle. Ja sinne sitten kun pääsen, aloitan juhannuksen juhlinnan.

Mulla ei ole kuitenkaan yhtään mitään kotiäidin yksittäistä (tai toistakaan) päiväsiideriä vastaan, oli juhannus tai ei. Ellei tuosta sitten ala samaan putkeen koko juhannuksen kestävä känni, se tietysti muuttaisi asian...

Olin kyllä aamulla ostoksilla, olisin ostanut kaksi (2) tölkkiä keskiolutta vaan eipäs myyty. Kello oli vasta 8.30. Kyllä tuolla säännöllä Suomi raitistuu!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat