Seuraa 

Osaako kukaan sanoa, että löytyykö Jyväskylästä mistään 3D-ultrakonetta? Olen aiemmat kaksi kertaa käynyt rakenneultrassa ihan tavallisella ultrakoneella, mutta nyt tekisi mieli vähän parempaa kuvan laatua. Jos joku ystävällisesti kertoo jos tietääpi...

Kommentit (4)

täblä:

Lainaus:

Tampereelta ja Kuopiosta löytyy yksityisiä 3D-ultria.

itsekin olin siinä uskossa, että Tampereelta olisi 3d-ultra löytynyt, mutta ei tainnutkaan olla totta. Matkattava on siis joko Kuopioon tai Helsinkiin. Jyväskylästäkään ei 3d:tä löydy : /

viime raskaudessa käymään äitipolilla ja siellä pääsin pari kertaa 3D-ultraan ja nimenomaan Löfhjelm teki. Mutta kuten aavistin, eipä ole edelleenkään mahdollista yksityisellä päästä kyseisellä koneella tiirailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sairaalassa äitipolilla 3D-ultrassa. Mutta emme todellakaan huvin vuoksi, vaan vauvan kokoarvioiden puitteissa saimme " extrana" hieman 3D-kuvaa. Kyseiseen kokoarvioon taas päädyimme, koska vauvan aiempi kokoarvio oli ollut suuri eräässä ultrassa, joka tehtiin muista lääketieteellisistä syistä ylimääräisenä. En siis usko, että äitipolin 3D-ultraa (tai mitään ultraa ylipäätään) tarjoillaan kuin hyvin pätevistä syistä, varmasti on sinne päätyvillä äideillä oltava muukin syy kuin oma halu päästä 3D-ultraan.

Jyväskylässä siis ei ole yksityisellä puolella 3D-ultraa. Mutta, mikäs minä olen vastaamaan, ihmettelen kuitenkin suuresti jos sairaalassa on mahdollisuutta käyttää laitteita vain tulevien vanhempien iloksi, halukkaita varmaan olisi jonoksi asti ;) (ja mielestäni sellainen olisi yhteiskunnan varojen kyseenalaista käyttöä :)) Tampereelta ja Kuopiosta löytyy yksityisiä 3D-ultria.

Äiiyspoliklinikalla on uusi 3D ultra jota pääasiassa käyttää siellä Carl-Mikael Löfjelm, muut taitavat vasta opetella. Ainakin itse olin useamman kerran opetuskappaleena kun loppuraskaudessa jouduin käymään ultrassa viikon välein. Tästä ei nyt rakenneultran kannalta ole hyötyä koska täällähän ei siihen pääse kuin yksityisesti ja lähetteellä äitipolillakin taitaa olla tuurikauppaa pääseekö 3D ultraan vai tavalliseen.

Jos olen ymmärtänyt oikein niin myös Mehiläisessä (ent. Puistosairaala) olisi 3D kone ja tuo sama Löfjelm pitää siellä yksityistä vastaanottoa. Tämän olen muistaakseni lukenut täältä eli omakohtaista kokemusta ei ole, itse kävimme Helsingissä Femedassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat