Vierailija

Mikä malli? Oletteko olleet tyytyväisiä? Paljonko paketti maksoi? Paljon tuli kokonaishinnaksi?

Sivut

Kommentit (28)

Rakentamiseen menee noin yksi kuukausi. Jotkut ei halua valmistaloa, ja haaskaavat/satsaavat talonsa rakentamiseen jopa vuosikausia.

Ihan arvovalinta minun mielestäni.

Noin niin kuin muuten, en huolisi kyseistä ruotsalaista valmistaloa millään. Ilmatteeks pitäisi saada.

Ilmestyshän se on, kun talo nousee kahdessa tunnissa. Pitää ihan hieraista silmiään, että onko se totta, että tuohon on noussut talo kahdessa tunnissa. Veikeää!

Kaverini lvi-mies sanoi että ihan pahaa tekee kattoa niiden rakentamista, ei mitään ammattitaidon kunnioitusta, kunhan vaan oikastaan joka kohdassa paljon tulevaisuudesta välittämättä. Meillä on Jämerä-kivitalo, hengittävä, jämäkkä, tulen ja kosteuden kestävä. Ja sen rakentaminen kesti 6 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Parista älvsbytalosta olen kuullut, joissa nurkista vetää. Kun tulee elementteinä, niin liitoskohdista ei ole saatu tiiviitä ilmeisesti. Monet valitelleet sitä, ettei pohjapiirustusten muutos onnistu monellakaan tapaa, sitä, että joku makuuhuone on tosi pieni, ja sitä, että pesuhuoneeseen tulee muovimatot kaakeleiden sijaan. Jos ne vaihtaa itse, takuu ei kata mahdollisia tulevia kosteusvaurioita tms. vaurioita. Jonot ovat kuulemma myös pitkät, n. 2 vuotta (ainakin 2 vuotta sitten).Nämä ainakin tuli mieleen.

13

meillä ollut vuoden päivät. saimme juuri sitä mitä osasimme odottaa. ei pettymyksiä, lämpökustannukset halvat. ensimmäisen vuoden sähkökulutus 14100 kwh. malli 1-kerr. 133,5 neliötä päivätär. maksoi kaikkinensa pihatöineen, kaivoineen, viemäröintineen ( ei kunnallistekn.) 138000. erinomainen valinta laiskalle!

tämän palstan ihmiset tuskin ymmärtävät kovin paljon rakentamisen tai sen laadun päälle...

asiantuntemus em. asioihin löytynee aivan jostain muualta!

Tällä palstalta löytyy asiantuntemusta mm. etunimien laadukkuuteen, miesten älykkyyteen tai oikeanlaatuisen takamuksen tai rintavarustuksen ulkonäköön?

olen tullut siihen tulokseen että rehellisesti edullinen on parempi kuin itseään laatuna mainostavat kotimaiset kalliit ja kuitenkin aivan paskat talot.

Olen erittäin pettynyt meidän taloon eikä sitten maksanutkaan kuin kymmeniä tuhansia enemmän kuin älvari. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Meitä huijattiin :(

Siis rakennutti avaimet käteen periaatteella. Sitä oltiin heille suositeltu. En ole taloa nähnyt, mutta kaveri kuulosti puhelimessa apaattisella: jos jokin on voinut mennä pieleen, on se mennyt pieleen. Neljäs reklamaatio menossa tehtaalle nyt.

Mies tekee kuistia ja jotain puuhailee katon kanssa. Eli ihan ei ole avaimet käteen tullut.

että kaikki negatiivinen palaute on tullut kaverin lvi-mieheltä tai siskon veljen kaiman tyttären äidiltä. ne, joilla oikeasti on tietoa, ovat yleensä eri mieltä. tässä ajattelemisen aihetta kaikille tuttavan tutuille ja muille serkun lankomiehille....

mitä mieltä sellainen perhe on joilla oikeasti on älvsby talo. Olisi myös mukava tietää millä perusteella nämä talot on huonosti rakennettuja.

Ihmettelen miksi joku vastaa aloitukseeni sanoen: " en nyt jaksa jauhaa" . Älä vastaa ollenkaan jos et jaksa jauhaa :D

Jämerä-kivitalo....sellainen on nousemassa meidän kortteliin.Hiekan pöly haisee ja kiveä ei talo ole nähnytkään.Sellaisista elementi harkoista näkyy syntyvän.

Sitä kannattaa ottaa selkoa asioista ja tehdä ihan itsenäinen päätös.

Terveisiä vanhasta hirsitalosta jonka nurkista varmasti kylmä tulee sisään,vaan tunnelmaa ei voita mikään =)

Mutta tiedän yhden perheen, jonka olen itse kuullut olevan hyvin tyytyväinen valintaansa. Meilläkin oli pitkään yhtenä vaihtoehtona hinnan puolesta, mutta päädyimme tekemään pitkästä tavarasta, kun saimme hyvän timpurin. Todennäköisesti emme olisi älvsbytaloon päätyneet kuitenkaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat