Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Siis tarkoitan, että olen tässä viimeiset pari vuotta ollut 5 - 10 kg normaalipainostani ylitse. Jostain syystä vaan herkut ovat maistuneet. Kuitenkin koko ajan on tuo pv:n romppu ollut käytössä, mutta repsahduksista johtuen en ole pystynyt pysyvään laihtumiseen vaan paino on jojoillut tuon viitisen kiloa, mutta kaiken kaikkiaan nyt on mennyt ihan ylitse, ennen joulua jo se alkoi ja nyt jo + 10 kg:(

En ole ikinä ennen painanut näin paljon, paitsi raskausaikoina ja tämä on ihan kauheaa. Nyt olen yrittänyt pari viikkoa taas ottaa itseäni niskasta kiinni.

Nyt kävi kuitenkin niin, että vaihdan työpaikkaa. Entinen seisoma/liikkuva työ vaihtuu kevyeen toimistotyöhön ja pelkään lihovani entisestäni tai ainakaan en enää pääse laihtumaan!

Olen entisen työn ohessa käynyt lähes joka päivä lenkillä tai harrastanut jotain muuta liikuntaa ja silti on kilot jämähtäneet. Mulla ei ole enää resursseja lisätä liikuntaakaan tai muuten siitäkin tulee jo stressi.

Onnistunkohan laihtumaan vaikka en enää fyysistä työtä teekään? Kroppa on kuitenkin tottunut olemaan suht´kovilla ja vielä vapaa-aikanakin olen aktiivisesti harrastanut liikuntaa.

Olenkin siis " liikkuva läski" ;)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat