Seuraa 

Heippa!

Ollaan koko perhe oltu sairaana. Minulla ja miehelläni antibioottikuurit. Pojalla, 2kk onneksi vain nuha. Aloitin Roxibion- nimisen antibiootin keskiviikkoiltana, lääke aamuin illoin... sain jo ensimmäiset pahoinvointioireet perjantai-iltana. Ajattelin et olin syönyt jotain sopimatonta. Lauantai-iltana oireet vatsassa olivat jo aikas kamalat. Illalla en voinut enää vauvaa hoidella, vaan mies hoiteli. Katsoin lääkkeen pakkausselostetta ja oireinahan olivat juuri vatsakivut, pahoinvointi jne... Eilen illalla sitten sain sellaiset aallottaiset vatsakivut, melkein yhtä kipeät kuin supistukset.

Soittelin terveysneuvontanumerosta ohjeita. Sanoivat että lopettaa ja ottaa aamulla yhteyttä tk-lääkäriin. Mikään ei auta kun se on jo verenkierrossa. ei kannata ottaa buranaa, ei auta. Mikään ruoka ei auta. Ainoa on odottaa että veressä lääkkeen pitoisuus laskee ja koittaa olla rauhassa ja levätä. Nukuinkin sitten illan ja mies hoiteli poikaa.

Tänä aamuna soittelin systerille ja oli ollu aivan sama juttu, kun oli nuorintaan odottanut, samoin tk-päivystyksen täti kertoi oksentaneensa Roxibionista. Lääkäri sanoi et voin lopattaa kuurin 8tabl. syöty, 7 syömöttä. Oli aina erikoinen neuvo, kun antibiootteja ei saisi lopettaa keskenkään. Näin kuitenkin nyt katsellaan, miten tauti etenee....

Onko teillä muilla ollut kyseisestä antibiootista pahoinvointia? On kuulema lääkärin ja apteekinkin mukaan turvallinen, kun imettä. Olen kyllä huomannut että poika itkee mahaansa enemmän... Eilenillallakin huusi. (on täysimetyksessä ja äärettömän kiltti yleensä).

Terkkulin Sirkkuliina ja Felix (2kk tänään)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat