Vierailija

Jotenki helpotti =)

Sivut

Kommentit (38)

vaikka pojat kuinka siskoa toivoisivat, ovat aivan onnellisia sitten kun pienen veljen näkevät..!

Meillä 3 poikaa syntyi aika peräkkäin, kaikilla ikäeroa 1v5kk ja nyt kun nuorinkin 3v niin leikit sujuu mahtavasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jotenki niin tottunu hoitamaan poikia, että tuntuu luonnolliselta nää poijjaat... ei sillä, että tytöissä jotain vikaa ois...

Luulen, että täällä kuitenki joku ymmärtää mitä tarkoitan.

-ap-

Tosin meillä nyt aamuisin on vaan kampaamo operaatio mitä ei poikien aikaan ollut ; )

Rehellisesti sanoen kun saatiin kuula että kaksoset tulee, ajattelin;50% mahdollisuudet että toinen on edes tyttö.Tervetulleita nuo on kaikki ollut kuitenkin.Ei kai kukaan oikeasti sano tosissaan;Haluan vaan poikia tai tyttöjä.Aina on vaan se kaksi vaihtoehtoa ; )

Sen eron näkee vasta vanhempana.

Mutta täytyy myöntää että ihanaa on kun veljessarjan jatkoksi tuli tyttö:)

Olisin kyllä paljosta jäänyt paitsi, ilman tätä veljesten lemmikkiä, pientä pippurista tyttöstä.

Mulle tuli heti ekana mieleen päinvastainen tuosta sun korostuksesta,jokainen äitihän toivoo tyttöä jossain vaiheessa,vaikka sitten salaa,mutta en toki epäile ettet olisi onnellinen :) Onnea!

Meillä esikoispoika toivoisi myös pikkusiskoa (jos meille vielä kolmas joskus tulisi) ja kun sanoin, ettei sitä voi itse päättää, niin sitten poika sanoi ettei halua enää toista pikkuveljeä.

Aina iskee katukuvassakin silmään, jos perheellä on vaan yhtä sukupuolta olevia lapsia, jotenkin säälittää. Samoin nämä aina tekevät näitä surkuhupaisia aloituksia, joissa väittävät aina vastakkaista, mitä sisimmässään ajattelevat. Ikinä ei tytön JA pojan omaavat äidit näitä asioita korosta joka välissä.

Vierailija:

Lainaus:

Jotenki niin tottunu hoitamaan poikia, että tuntuu luonnolliselta nää poijjaat... ei sillä, että tytöissä jotain vikaa ois...

Luulen, että täällä kuitenki joku ymmärtää mitä tarkoitan.

-ap-

Meillä tuli yksitellen kolme poikaa ja sitten saatin kaksostytöt.Olen sanonut että kukapa hupsu tyttö sitä tähän poika laumaan yksin olisi tullut ; )

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat