Seuraa 

Hei!

Aika jarkkya.. olen taas raskaana. Poika on vasta 6kk. Tein tanaan testin kun oli ollut outo olo ja kaksi viiva tuli ! Olen vahan pyoralla paastani.... Ajatuksena oli yrittaa vauvaa vasta ensi kesana.

Voiko Biogardin testiin luottaa? Silla testin tein. Menkat on nyt paivan myohassa.

T.Rozie74

Kommentit (5)

En minakaan viela ajattellut nain nopeasti raskautuvani enka tieda miten jaksa kahden pienen lapsen kanssa. Olemme uuspehe ja lapsia olisi sitten yhteensa 5! Onneksi miehen lapset ovat jo isompia (11, 10 ja 8v).

Pojan teossa meni 2 vuotta, joten ihmettelen tata nopeaa raskautumista nyt.

T.Rozie74 (ihmeissaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ekan ja toka välillä on 1v 3 kk ja on se ollu raskasta tavallaan mut nyt on kivaa et niillä on leikkikaveri aina mukana. välillä riidellään mut yleensä menee hyvin. tää on kuitenkin niin lyhyt aika niitten elämässä. hyvää odotusta!

my_selene ja Remppa rv20

Kyllä se siitä, meillä lasten ikäero on vain vuoden ja kaksi kuukautta ja jotenkin tässä on jaksettu. Nyt nuorin on kymmenen kuukautta ja onneksi helpottaa koko ajan :)

Onnea!Tuleepas todella pieni ikäero.Meillä toivotaan et jos tärppäis 3 vuoden ikäerolla.Onhan se varmasti raskasta kahden pienen kanssa mut kunhan huomioit molempia todella hyvin varmasti sujuu hyvin ja onhan heistä toisilleen seuraa.Minä toista kovasti toivon kaveriksi vanhemmalle lapselle.Ole vain onnellinen kun olet raskaana.Itse tosin en noin pienellä ikäerolla olisi uskaltanut ja jaksanut mutta eiköhän sitä jaksa jotenkin jos täytyy.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat