Vierailija

Kerron nyt suuren paljastuksen: ihan meidän omasta perheestä oli kysymys ja joo, uhmis siellä pöydän alla makasi äksyiltyään ensin lahjakkaasti useamman tunnin=) Ja KYLLÄ mutsi tarvis ne kaksi lasia viiniä, muuten ois tullu ruumiita=). Selvyyden vuoksi, toi meidän iskä ei juo alkoholia.

Meihin luotiin nimittäin muutama sellainen av-mamma-katse, että olin ihan varma, että tätä ruokailutapahtumaa puidaan täällä vielä pitkän ja hartaasti. Mutta nyt mä oon tunnustanut miten huonoja vanhempia me ollaan, joten enää ei tertte=)))

-ap-

Kommentit (4)

Tai sitten ne johtui siitä, että siellä Tallinan laivalla on poikkeuksellista juoda VAIN kaksi lasia viiniä tai olla juomatta kuten miehesi...Eiks buffetissa kuulu syödä ja santsata, ja kaikkihan siellä vähintään sen pari lasia viiniä kietaisee ruuan kanssa. Ei ole tullut mieleenkään, että joku vilkuilisi siellä toisia sen takia. Ja lapsille nyt voi joskus tulla ensyöeiei-vaihde päälle, sen tietää jokainen lapsiperheellinen; tuskin sitäkään kauheesti tuijotetaan.

Ja muuten me esim. juomme melkein joka viikonloppu pari lasia viiniä ruuan kanssa molemmat aikuiset, vaikka lapsi perheessä. (lapselle kaadetaan maitoa omaan viinilasiin, ja sitten kilistellään ja nautitaan ateriasta yhdessä) Miksi emme joisi? Hyvä viini kruunaa ruokanautinnon, eikä meistä ainakaan kumpikaan parista lasista humallu. Kaikki minun tuntemani vanhemmat voivat juoda ja juovatkin pari juomaa lastenkin läsnäollessa...Tietenkin.

Ymmärrän, että kaikkien periaatteet eivät tätä salli, ja jos on kokemusta esim. alkoholismista omassa lapsuudessa, on se aika järkeenkäypääkin, mutta ihan tosi, KUKAAN ei katso, jos äiti juo pari lasia viiniä. Ja kaikkein vähiten nyt jossain Tallinnan laivalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat