Seuraa 

Hei!

Te siis, jotka olette onnistuneet pudottamaan soppadieetillä painoanne hyvin, kertokaas...

Paljonko oikeasti päivässä syötte soppaa? Korvaatteko kaiken ruoan sopalla vai syöttekä muuta myös?

Entä juomapuoli, paljonko vettä/laimeaa mehua juotte?

Ja miten orjallisesti noudatitte soppaohjetta? Onko siis paha jos joku ainesosista puuttuu? (en meinaan saanut vihreää paprikaa...)

Kyselen ihan mielenkiinnosta kun eka päivä tässä kääntyy kohti iltaa ja kolme isoa lautasellista keittoa olen syönyt ja vettä/laihaa mehua olen juonut 2,5litraa. Vessassa saan juosta luonnollisesti vähän väliä...

Tavoite on vielöä yksi lautasellinen syödä kun nälkä on taas... ja sen hedelmän syön tässä piakkoin.

Kyselee vastauksistanne kiitollinen Jepuli

Kommentit (2)

Hei!

Olen soppaillut vuosien varrella muutaman kerran. Ja joka kerta tiputtanut muutaman kilon, että hyvin on mennyt. Yhden kerran (tällaistakin on elämässäni tapahtunut) olin melko hoikka soppaillessani ja silloin putosi vähemmän. Mutta tämä parin kilon pudotus oli silloin elämää suurempi juttu, koska paino oli ikuisuuden junnannut juuri tavoitepainon hilkuilla.

Soppailun mottohan on " mitä enemmän syöt, sitä enemmän laihdut" . Ei ole aina helppoa toteuttaa. Arvioisin syöneeni joka päivä vähintään kolme lautasellista. En tiedä valehtelenko, jos väitän, että keskimäärin neljä lautasellista päivää kohden...

Siis kaalisoppadiettiinhän kuuluu olennaisena osana myös muut, tarkkaan määrätyt ruoat. Googlaa jostain viikon ruokalista, löytynee helposti.

Vettä kannattaa juoda mahdollisimman paljon. Ainakin 3litraa/pv.

Soppaohjeen orjallisesta noudattamisesta sen verran, että olen nähnyt ja myös kokeillut erilaisia versioita sopasta ja aina on toiminut yhtä hyvin. Että ei hätää sen paprikan kanssa...

Ole onnellinen jokaisesta vessassakäynnistä. Se on todistus siitä, että soppa toimii:)

Paras vinkki soppailijoille täältä on pihvipäivinä korvata pihvi naudan paistijauhelihalla. Ilman rasvaa paistettuna sopan sekaan. Kyllä maistuu soppa sellaisena päivänä herkulliselle. Eihän sitä muuten ole helppo viikkoa niellä...

Ja tärkeintä on tietysti muistaa se, ettei soppahelvetin jälkeen aloita raivoisaa mässytystä:)

Tällaisia..

Paljon tsemppiä!

Kiva kuulla, että sinulla(kin) soppailu on toiminut.

Täytyy myöntää, että aika tuskaa on tämä eka päivä ollut noiden NAPOSTELUIDEN suhteen. Soppa on maistunut hyvin ja nestettä olen juonut pian 3litraa. Mutta voi miten vaikeaa on pitää näpit irti kaikesta pienestä hyvästä...

Olen asettanut tavoitteeksi syödä 3 annosta soppaa päivässä ja lisäksi sitten ne, mitä ohjeessa sanotaan. Mulla siis se ohje täällä toki, jossa lukee mitä muuta saa syödä.

Ja mitä vessassa ravaamiseen tulee, olo onkuin reilu vuosi sitten viimeisillään raskaana. Hätä on lähes kokoajan. Mutta onneksi olen kotona pääasiassa, en tätä muuten varmaan saisi toteutettuakaan.

Kiitos lihavinkistä. Täytyy pistää mietintään.

Meillä on onneksi se hyvä tässä, että jatkossakaan ei aiota mässäillä. Mies pitää aika tiukkaa ruokavaliota (rahkaa, raejuustoa, salaatteja yms) joten mun on helppo myös syödä terveellisesti.

Kun vaan pääsis illan tapasyömisestä eroon... huh!

Mutta kiitos, tästä on hyvä jatkaa!

jepuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat