Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itseäni on alkanut ärsyttää äitini, joka taitaa olla pöpökammoinen ja vaikka muuten käy tiuhempaan, tuntuu nyt lasten sairastaessa karttavan meitä kuin - no, tautia nimenomaan...

Luulisi, ettei aikuisella nyt olisi joku räkätauti niin kamalaa (vaikka eihän se kivaa ole), etteikö voisi tulla pikkuisia ilahduttamaan. Saati sitten kun keväällä olivat vesirokossa ja todella kurjassa kunnossa kumpikin, niin mummon käynti olisi piristänyt varmasti. Vaan ei näkynyt mummoa. Nyt yritin soittaa häntä apuun tänään pariksi tunniksi, että olisimme saaneet miehen kanssa työvuorojen vaihtoon väljää, (ja hän itse lupasi tulla apuun tarvittaessa!!) niin eipä vastannut eilen puhelimeen, eikä soittanut tapojensa vastaisesti minullepäinkään..

No, kyllähän me saatiin päivä pulkkaan, juosten vaihdettiin työpaikan parkkipaikalla puikkoja, mutta olisi se helpompaakin voinut olla...

Olkaa onnellisia te, joilla on osallistuvat isovanhemmat. Olen todella kade....

Kommentit (5)

Esim. oma äitini käy itse työssä parissa lapsiperheessä, eikä tahdo viedä niihin pöpöjä mukanaan. Muuten kyllä omasta puolestaan voi tulla, jos siis on vaan joku tavallinen räkätauti. On ollut hoitamassakin joskus.

Ei tietenkään käy! Kun lapsi sairastaa, niin hän sairastaa ja on levossa ilman ylimääräisiä kyläilijöitä.

Erityisesti ei, jos on joku tarttuva tauti! Äitini on työssä vanhusten parissa, ja olisi ikävää jos hän kantaisi meiltä taudin vanhainkotiin. Eikä äiti itsekään mikään erityisen nuori ole, jotta hänenkään sairastamisensa niin mukavaa ja riskitöntä olisi.

Hätätapauksessa toki voi tulla hoitamaan, mutta yh:na ei minulle niin kovaa hätätapausta ole vielä tullut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse asiassa usein meidän isovanhemmat tulevat hoitamaan sairasta lastamme, koska emme saa olla mieheni kanssa niin paljon töistä pois, että lapsi ehtisi tervehtyä.

Minusta tuo on kyllä ihan selvä asia.

Joutuisivat itse töistä sairaslomalle.

Minun tehtävä äitinä on hoitaa lapseni, eikä tartuttaa heidän pöpöjään muihin.

Kun tämä käy yksinhuoltajalta, en voi taas kuin ihmetellä perheitä, joissa on kaksi aikuista lapsia varten ja silti vaan valitetaan:(

Montako aikuista teidän palleroita varten pitää kerrallaan olla..?

Vierailija:

Lainaus:

Minusta tuo on kyllä ihan selvä asia.

Joutuisivat itse töistä sairaslomalle.

Minun tehtävä äitinä on hoitaa lapseni, eikä tartuttaa heidän pöpöjään muihin.

Kun tämä käy yksinhuoltajalta, en voi taas kuin ihmetellä perheitä, joissa on kaksi aikuista lapsia varten ja silti vaan valitetaan:(

Montako aikuista teidän palleroita varten pitää kerrallaan olla..?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat