Seuraa 

Oli pakko kirjoittaa tänne, kun en voi kenellekään muille puhua. Tai siis en halua....

Olemme yrittäneet lasta jo kauan, 3v. Tiedän, että se on paljon ja olemme olleet tutkittavana. Syy: minä en ovuloi säännöllisesti ja miehen siittiöt eivät ole parasta mahdollista ollenkaan. Olemme nyt jonossa koeputkeen.

Nyt kuitenkin....

Lauantaista asti rintani ovat olleet todella oudot. Ihan kuin ne eivät olisi minun ollenkaan. Ne ovat arat, niitä särkee ja ovat " pinkeet" . Ei niitä varmaan kukaan huomaa, mutta itsestä tuntuu siltä. Nänneissä ei mitään, mutta sivulta ei kärsi työntää. Hyppiminen on mahdotonta ja nukkuessakin ovat " tiellä" . Erittäin paljon tuntuu, kun nousee sängystä.

Myös alavatsassa on tuntunut outoja " liikeitä" . Kuin elohiiri nyppisi silloin tällöin. Ja olo siellä tuntuu ilmavalta. Ja toki pientä särkyä.

Pari päivää ennen menkkoja tunnen näitä tuntemuksia (lähinnä siis särkyä rinnoissa ja alavatsassa). Ja siitä tiedänkin, että ne ovat tulossa. Nyt menkkoihin on vielä viikko. Se tässä tuntuu niin oudolta. Tai sitten kroppa pettää ja kierto on todella todella lyhyt.

Jos olen tuntenut huonovointisuutta tai kylmää, olen laittanut sen aina jonkun muun asian piikkiin. Sillä en todellakaan jaksa uskoa ihmeisiin. Puolitoista vuotta jaksoin odottaa ja pettyä joka kuukausi. Nyt en tahtoisi millään " ruokkia" mieltäni ajatuksella, joka tuskin on totta.

Mutta ainahan siinä on SE pieni mahdollisuus....

Kirjoitelkaa miten teillä?

Onko outoja tuntemuksia liian alussa?

Muca

Kommentit (2)

Voin kertoa omasta olotilastani kesäkuun alussa kun inssistä oli kulunut viikko ja (sitten lopulta olinkin raskaana)

Olotilani sillon oli just tuollanen... Muistan et rinnat oli ihan ku jostain muulta planeetalta, tielllä aina ja arat sivuilta... Ja tuo elohiirimäinen olotila alavatsalla, sellastakin oli..

Aloin siis tuntemaan noita tuntemuksia n. viikko ovulaatiosta. Ja raskausoireitahan ne oli. Sain elämäni ekan plussan kun oviksesta oli kulunut vasta 12päivää. Joten sulla on aivan varmasti toivoa vielä :)

Meillä valitettavasti tuo kauan odotettu plussa päättyi keskenmenoon rv21+6 kun vauvamme oli menehtynyt jo rv16+ eikä sitä huomattu sen aiemmin..

Jaksuja ja toivottavasti tuo olisi nyt sitten SITÄ :)

Trust

rintojen aristus voi tulla jo ihan raskauden alkuviikkoina...mutta liikeitä ei kyllä tunne vasta kun n. viikolla 15. toivottavasti teillä tärppää...=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat