Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei!

Lapsettomien puolella jo kyseltiin asiasta (ei vastauksia tällä hetkellä) eli veren hyytymisestä. Olisko tällä palstalla joku joka osaisi minua valaista: onko veren hyytymisellä osaa raskaaksi tulossa ? Mistä veren hyytyminen johtuu ?

Kommentit (1)

soleil:

Lainaus:

Hei!

Lapsettomien puolella jo kyseltiin asiasta (ei vastauksia tällä hetkellä) eli veren hyytymisestä. Olisko tällä palstalla joku joka osaisi minua valaista: onko veren hyytymisellä osaa raskaaksi tulossa ? Mistä veren hyytyminen johtuu ?

Minun käsittääkseni veren hyytymisellä ei ole mitään osaa eikä arpaa raskaaksi tulossa. Mutta raskauden jatkumisen esteenä saattaa olla geenivirhe joka aiheuttaa liiallista hyytymistä --> tukoksia. Joskus myös istukkaan tulee tulee hyytymiä ja sa vaarantaa raskauden jatkumisen.

[b]Veren hyytyminen[/b] on elimistön puolustuskeino jolla korjataan vammat ja estetään veren pääseminen elimistön ulkopuolelle. Veren hyytyminen on prosessi jossa veressä olevat liukoiset hyytymistekijät ja verihiutaleet muodostavat ruveksi kutsutun " paikan" haavaan.

merineito

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat