Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko äiti myös "miesmäinen" eikä välitä ulkonäöstään?

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kasvaa aika poikamainen tyttö. Vaikka määritelmä on minusta aika lokeroiva kyllä...

Minä olen naisellinen ihminen, laittaudun ihmisten ilmoille ja työskentelen muotialalla. Itse olin lapsena varsinainen prinsessa.

siskoni oli lapsena tosi poikamainen..nyt aikuisena ei kyllä voi erehtyä sukupuolesta, ihan naiselta näyttää ja naisten vaatteita käyttää.

eiköhän se ole luonteesta, temperamentista ja omasta ajattelusta, joskus myös jostain elämänvaiheesta kiinni onko poikamainen vai tyttömäinen tyttö.

joka on ulkoisesti hyvin tyttömäinen. On pitkät hiukset, meikkaa ym.

Kuitenkin häntä kiinnostaa poikien jutut. Ajaa poikien mopolla, pelaa lätkää ja jalkapalloa, tykkää autoista ym.

Eli meneekö tämä sinun määritelmääsi?

Itse olen ihan tavallinen ninen, en aina meikkaa, töihin ja ulos mennessä kyllä. Pukeudun farkkuihin ja toppeihin.

hameet olivat minulle kauhistus, punaisista sävyistä kelpuutin vain tummanpunaisen, muuten suosin sinistä ja vihreää. En leikkinyt nukeilla, leikit enemmän pojille tyypillisiä, painia ja pyssyjä.

Tosin minua harmitti kovin kun ihmiset luulivat pojaksi. Aina kauhisteltiin kun "paljastuinkin" tytöksi.

Onneksi vanhempani eivät hävenneet minua vaan sain olla mitä halusin.

Inhosin kaikkea prinsessameininkiä. Pikkusiskoni taas oli täysi prinsessa ja varoi tarkasti laittamasta päälleen mitään poikamaista. Nyt aikuisena tykkään näyttää naiselta ja meikkaan päivittäin ja pukeudun nätisti. Siskoni tosin on vielä tarkempi ulkonäöstään, treenaa kroppaansa todella tarkasti ja on tosi muodikas.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat