Vierailija

Tuli vaan mieleen tuosta yhdestä toisesta ketjusta. Kun eihän töistä saa olla pois kuin sen 3 tai 4 päivää sairasta lasta hoitamassa eikä meidän lapselta ainakaan mikään tauti parane siinä ajassa. Meillä onneksi isovanhemmat tulevat mielellään hoitamaan lasta, vaikka hän olisikin sairaana.

Kommentit (7)

Siis kyllähän vaikka nuhaisen lapsen voi hoitoon viedä, kunhan ei ole kuumeessa eikä muuten pahassa kunnossa. Terveet lapset paranevat nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuten kerroin, tänään ja tällä viikolla kun miehellä on iltavuoro, minä itse menen ennen kukonlaulua toimistohommiin, lähden joustoilla vähän aikaisemmin ja olen parkkiksella 15 minuuttia ennen miehen vuoron alkamista klo 13.45. Lapset on pakattu autoon tätä siirtoa varten. Sitten palaamme kotiin potemaan.

Mutta jos kävisi niin, että miehellä olisi aamuvuoro, jolloin kyseinen " kapulanvaihto" ei onnistu, pidän joko rokulia tai sitten käyn illalla tekemässä ihan pakollisimmat työt. On siellä toimistolla muitakin, jotka periaatteessa pystyisivät tekemään mun hommia, mutta viime viikonkin olin pois, niin ei siellä mitään ollut ehditty tekemään, vaikka puhelimitse opastinkin. Työkännykkä mulla on, niin jotain pystyn hoitelemaan silläkin, konetta ja verkossa olevia ohjelmia ei kotona ole, joten sitten delegoidaan...

Että ei se ole ihan helppoa.. Kuten sanoin, osallistuva mummo tai pappa on kullan arvoinen!

Vierailija:

Lainaus:

Siis kyllähän vaikka nuhaisen lapsen voi hoitoon viedä, kunhan ei ole kuumeessa eikä muuten pahassa kunnossa. Terveet lapset paranevat nopeasti.

Siis ihan se kuumekin ja lapsi on niin kipeä, ettei hoitoon menoa voi kuvitellakaan. Astmalapsi on tosin kyseessä. Ja sitten kun näitä ihan tavallisiakin tauteja tulee vähintään kerran kuukaudessa, niin jatkuvasti saisi olla poissa töistä. Ei voida mitenkään porrastaa työaikojamme miehen kanssa, joten siitä ei apua. Lisäksi mies paljon matkoilla tai muuten on asiakaskäyntejä, joita ei niin vain peruutella, joten käytännössä se olen yksin minä, jonka on edes mahdollista olla lasta hoitamassa kotona. Onneksi on kuitenkin nuo ihanat isovanhemmat... Vaikka asuvatkin kaukana, niin tulevat parin kolmen tunnin varoitusajalla.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat