Seuraa 

Ihmeitä tapahtuu, näköjään. Kolmas kohdunulkoiseni leikattiin puoltoista viikko asitten ja toinen siirretyistä alkioista kasvoi kohdussa onnellisen tietämättömänä ulkopuolella tapahtuneesta hässäkästä=)

Tänään kohdussa asukki, joka vastasi viikkoja ja jonka sydän sykki kuin viimeistä päivää.

Olen niin Onnellinen, joko nyt onnistuu. Onneksi teistä moni tietää, miltä tämä Onni tuntuu. Koska mulla on tämä diabetes,ultra on kahden viikon välein, mutta ei haittaa,nyt jaksan juosta vaikka joka päivä!!!!!

Lilli 7+0

Kommentit (15)

hh: kerroit ulkoisistasi, mä sanon sen verran että kun mulla oli nuo kaksi ollut ja toinen poistettiin 04 ja toinen lääkittiin, mulle sanottiin että jos raskaus alkaa luomusti, se menee todennäköisesti tuubaan, kun se on huono. En uskonut vaan halusin sen säästää, lääkäri olis sen halunnut clipsata. Ivf hoidolla on todella hyvät tulokset, kun huonot torvet on kiinni, koska usein vika on juuri niissä. Ne vetää puoleensa sitä alkiota.

Nyt tavallaan harmittaa, etten silloin ajoissa uskonut,mutta toisaalta olen äärimmäisen onnellinen, että toinen siirretyistä alkioista päätti jäädä asumaan kohtuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pakko tulla kommentoimaan. että KAIKKIEN surut ja murheet on yhtä kovia murheita ja suruja, oma juttu saattaa jonkun muun rinnalla tuntua pieneltä, mutta kyllä ne on ihan kaikki kamalia, jokainen on yhtä ansainnut onnensa!!!! Teille jokaiselle toivon tätä samaa onnentunnetta, paitsi Tazulle,jolla se jo on ja ihan kohta pullahtaa se Onni tähän maailmaan=) *odottelee innoissaan sitä viestiä,jossa pullahduksesta ilmoitetaan*

Aika sissi on vaavisi, kun ei tuollaisesta koitoksesta ole moksiskaan. Ja kun kokokin vastaa viikkoja, voisiko paremmin asiat enää olla! Onnea siis isosti, toivottavasti jatko menee leppoisammin ;-)

Nyt turvallista masun kasvatusta.

Mahtava uutinen, mulla kyllä jotenkin oli sellainen tunne että, kyllä se salamatkustaja kyydissä on.

Hyviä vointeja!

T. Tazu

Onnea hirveästi teille! Sissi on nyt päättänyt tulla teille, ja ei kyllä paremmin olisi voinut päättää! :)

Tästä taas nähdään, että koskaan ei pidä luovuttaa!

Antaa toivoa myös tännepäin, kun ihmeitä tapahtuu. Itsellä taas käynnissä " kunnollinen itsesäälissä rypeminen" ...=)

Kaikkea hyvää jatkoon ja masuasukin kanssa eloon, toivottelee killimilli

Tosi kovia koettelemuksia teillä on ollut. Omat surut ja murheet tuntuvat pieniltä Teidän kuulumisia lueskellessa.

Nyt vain kaikki toivo ja luottamus siihen, että pikkuinen jaksaisi koko pitkän matkan loppuun saakka.

t. Nuuskuliini

tämän takia tänne kannatti taas tulla kurkkaamaan, ihmeitä todella tapahtuu=). Onnea oikein paljon jatkoon ja kyllä siellä niin sinnikäs pikkuinen on että se on päättänyt että pysyy matkassa=), näin uskotaan=). Hieno homma =).

t: omakohtaisesti ihmeitä myös kokenut, nyt rv10+1

Mielettömän upea juttu! Taitaa pienokainen olla pienehkö ihme kuten aiemmin kirjoittelit. Hirmuinen koettelemus, mutta nyt on syytä uskoa ja toivoa että pikkuinen sinnittelee loppuun asti!

Tuhannet onnittelut!

Santsu

että toinen pienistä elvis kauhea rääkin eiköhän se jaksa sinnitellä loppuun asti ONNEA...ANTAA TOIVOA ITELLEKKIN....

ykstorvinen kuumeilija täällä huutelee...vielä kerran onnea...mulla ollut 2ulkoista pelottaa kyllä että tulee 3..ja vie ainoa torven pois,

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat