Vierailija

mikä siihen auttaisi kun laukeaa jo muutaman työnnön jälkeen?

Kommentit (10)

Olen joskus syömyt Tramal merkkistä särkylääkettä ja se auttaa myös tuohon vaivaan. Itse en meinannut tulla millään syötyäni noita lääkkeitä ja kysyin siitä lääkäriltä niin kertoi että siinä on joku aine joka vaikuttaa siihen. Taitaa vaan olla resepti lääke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Heh, eipä toimi runkkukuuri ainakaan minulla. Joka päivä tulee runkattua ainakin kerran (ja joo olen naimisissa), mutta siitäkin huolimatta en kestä vaimon kanssa kuin jotain minuutin. Ja mikä kummallisinta, runkaten saatan kestää kymmenenkin minuuttia ja suihiotossa kauemminkin, mutta itse yhdynnässä korkeintaan pari minuuttia. Onkohan päässä vikaa? Ja jos on niin kummassahan päässä? :)

Me ostimme ainetta nimeltään Shunga erotic art: Sensations balm. Sitä käyttäen mieheni kestää nykyään noin 15 minuuttia aikaisemman 15 sekunnin sijasta! :) :)

En toki tiedä, toimiiko aine kaikilla, mutta näin onnellisesti kävi meille.

Miehelläsi myös erektio vaikeuksia? Jos on niin erektio lääkkeet auttavat myös tuohon vaivaan. Tai jotain lääkkeitä kai on myös eli kysymään lekurista. Myös itse seksi usein auttaa kunhan harrastatte sitä esim. useampana päivänä peräkkäin, kannattaa ainakin kokeilla!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat