Vierailija

Kommentit (12)

Sisko asui ulkomailla ja oli käymässä Egyptissä. Tapasi siellä irlantilaisen porukan. Juttelivat niitä näitä. Sisko sitten kertoi yhdelle heistä, että meidän äiti asuu Irlannissa. Mies kysyi, että missä siellä. Sisko vastasi Dublinissa. Mies kysyi hämmästyneenä, että missä päin Dublinia. Sisko kertoi kadun nimen. Mies jo hiljeni ja kysyi talon numeroa. Kun siskoni kertoi sen, mies huudahti hämmästyneenä, että ei voi olla totta, hän tuntee hyvin äitimme :D! Kyllä oli taas maailma pieni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

samalta paikkakunnalta oleva perhe.. tän perheen poika oli vähän aikasemmin pyytäny mua " oleen sen kaa" , mutta kieltäydyin. Ja nyt se on tossa, ja mä UIKKARIT PÄÄLLÄ PORUKOIDEN KANSSA!!! Noloa... (oli 15-vuotiaan mielestä..)

eikös siihen pölähtänyt ohikulkumatkalla oleva tuttavani, joka joutui vaihtamaan linja-autoa sillä pienellä paikkakunnalla. Oli tulossa ulkomailta (asutaan siis samalla paikkakunnalla) ja menossa kotiin. Ajattelin silloin, että maailma on totisesti pieni.

josta en todellakaan tunne ketään. Käveltiin kadulla ja mietittiin mihin baariin mentäs. Vastaan tuli nuori pari ja mies sanoi kovalla äänellä että " ton täytyy olla Virtasen Minna (nimi muutettu)" , tarkoitti minua. Poika oli porukoiden kesämökkinaapuriperheen jälkikasvua, oltiin leikitty paljon penskoina yhdessä. Hauska oli tavata ja hyvään baariin he meidät neuvoivat, viihdyttiin loppuun asti=)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat