Vierailija

Useinkaan ei ole valinta, että joutuu aloittamaan pulloruokinnan. Mutta joka sen valitsee on harkiten päättänyt sen ja ratkaisu on aivan yhtä hyvä. Eikö tärkeintä ole kuitenkin lapsen hoivaaminen ja oikein ravitseminen?

Imetin itse 9 kk:tta ja lopetin imetyksen pelkästään sen takia, että minusta tuntui, että oli jo aika lopettaa. Lapsi oli tyytyväinen ja näin olen sitten " tuttelimamma" , kuten täällä termiä käytetään.

Vaikka keskustelemmekin netin välityksellä, niin huomioikaa, että siellä tietokoneen ääressä on inhimillisiä ja todellisisa ihmisiä, joilla on tunteet. Älkää suotta syyllistäkö turhasta.

Kommentit (4)

Hih, ei voi muuta sanoa!

Kyllä juttu on kuitenkin niin, että jotkut toosi hyvät äidit vain eivät voi käyttää tuttelia. Siis tutteli on pahasta. Minä en käyttänyt tuttelia. Mun vauva ole saanut tuttelia koskaan.

Kai se on jotenkin niin kunniakasta, kun voi sanoa, ettei ole tarvinnut tuttelia?

päättää aloittaa pulloruokinnan, ellei siihen ole täysin pakottavaa tarvetta. JOs olisit malttanut odottaa kuukauden, niin olisit voinut alkaa pikku hiljaa antaa jo tavallisia maitotuotteita. Taitaa kuitenkin olla aika eri asia antaa Tutteli 9 kuiselle kuin ihan pienelle vauvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pullo ja korvike voi joskus olla ainut mahdollisuus, sitä en kiellä, mutta yhtä hyvä vaihtoehto se ei ole.

-yhden " tuttelimamma" ja kahden imettäjä

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat