Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli mieheni mielestä en tarvitse mitään vapaa-aikaa koska opiskelen kahtena iltana viikossa eli kaikki muu aika mun pitäis sitten hoitaa lapsia, koska hän käy töissä. Olen yrittänyt sanoa, että työtä se on lastenhoito ja opiskelukin, mutta saan vain huutoa ja raivoamista vastaukseksi. Onko muiden miehet yhtä törppöjä?

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja mulle kans opinnot omaa aikaa (toista tutkintoa tekemässä). Musta itsestä ei tunnu reilulta vaatia mieheltä joka viikko vielä lisää omia iltoja. Ymmärrän miestäsikin. Koska hänellä on omaa aikaa? Ei työssäkäyntiä voi pitää omana aikana, sehän on pakko. Mutta tietysti sinäkin väsyt. Jos tarviit lisää omaa aikaa, yritä saada sitä edes kolmas ilta kerran tai kaksi kuussa? Ja myös miehelläsi pitäisi olla omaa aikaa. Fifty-fifty.

ja minä olen kotona. Ei osallistu kotitöihin, eikä lastenhoitoon. Voi viedä lapset ulos jos puen heidät valmiiksi ja riisun kun tulevat sisälle muuten ei. Ja silloinkin mun täytyy vähintään tehdä samaan aikaan ruokaa tai imuroida, jotta mies suostuu menemään muksujen kanssa ilman mua. T; ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat