Seuraa 

Kuulin, että Vuosaareen Saseka-taloon on kehitteillä uusi vauvamuskariryhmä (keskiviikkoisin), jos kasaan saadaan 7 vauvaa. Me olisimme ainakin menossa. Olisiko muita, vuonna 2005 syntyneitä vauvoja tulossa? Toivottavasti löytyisi! Laittakaahan pinoon viestejä, kiinnostuneet! :D

Lisätietoa: http://www.vuonet.fi/vuomu/

Sivut

Kommentit (25)

Kiva, että olen ollut avuksi. Olen itse niiiin iloinen, että ryhmä alkoi.

Enpä itsekään olisi koko muskarista tiennyt, ellen olisi lukenut Sasekan ilmoitustaulua kävelylläni ja sitten soittelin heille, että pääsisimmekö muskariin.

Sen jälkeen tuli kotiin joku paikallislehti, jossa oli Sasekan ilmoitus eri kursseista, eikä muskarista mainittu mitään. Ihmettelin kovasti! Nyt sitten juuri tulleessa paikallislehdessä taas muskari mainitaan. Hieman enemmän mainostusta pitäisi olla, jos jotain uutta ryhmää ollaan perustamassa mielestäni. (Tai ehkä en sitten ole heidän ilmoituksiaan muualla vaan nähnyt) Tarkkasilmäinen saa olla! :)

Äläs muuta sano, itse asumme ihan Sasekan vieressä :) Tosi mukavaa, ettei matkoihin mene kauaa aikaa, on muutenkin aika sumplimista päiväunien ja menojen kanssa.

Keskiviikkoon siis!

Ihan totta, tietty muutkin, kuin Vuosaarelaiset voi tulla ja sijainti on tosiaan hyvä! Metron lisäksi tosi lähellä, Leikosaarentiellä, on bussipysäkki, josta busseja menee ainakin Itikseen päin. (En ole kulkenut)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Heippa Seiskaseiska, mekin ollaan kiinnostuneita siitä Vuosaaren muskarista. Soitin tänään ohjaajalle, mutta hän ei ole vielä vastannut soittopyyntöön. Huomennahan niitä muskareita pitäisi olla.

Sain juuri vastauksen sähköpostiin, nopeaa toimintaa!! Eli huomenna klo 10 alkaa joku ryhmä ja sinne saa mennä tutustumaan. Uusi ryhmä on mahdollisesti klo11. Me yritetään ehtiä sinne 10:ksi huomenna, nähdäänkö?

Nyt Candy haalimaan tuttuja mukaan, niin ryhmä alkaisi!!! Ilmoitappa itsesi suoraan mukaan tuolta sivujen kautta tai soita muskarin vetäjälle (sivuilla yhteystiedot). Niin saavat kuulla, että kiinnostusta on muillakin.

En tiedä, onko ilmoittautuneita ryhmään tullut. Ymmärsin, että jos olisi tullut 7 ilmoittautumista, niin ryhmä olisi alkanut jo huomenna 11.pv. Opettaja sanoi soittavansa, jos tuo ryhmä huomenna alkaa. No nyt meitä on ainakin 2 :)

Mutta ellei ala vielä, niin olisi hieno saada ensi viikolle tuo 7 vauvaa kokoon! Eihän se nyt montaa ole! :D

Hei täällä yksi Vuosaarelainen 4 kk tytön äiti. Olisin kinnostunut muskarista, mutta minulla on kotona myös kohta 5v..vuotias, jolla on juuri ke vapaata seurakunnan kerhosta. Näinköhän vois tulla mukaan laulelemaan vauvojen kanssa! On kova tyttö laulaan itse ja kovasti myös pikkusiskoaan hoivaa. Ei mikään riehujatyyppi vaan varmaan nakottas vieressä..Kommentteja! olin menossa haruspuiston muskariin, joka on pe, mut se on isomman kerhopäivä, joten tullee vähän kiirettä sille päivälle...

t.2xmyy + tytöt 4 kk ja kohta 5 v.

Kiitos seiskaseiska kun laitot tiedon Vuosaaren vauvamuskarista tänne keskustelupalstalle. En olisi muuten tätä mahdollisuutta löytänyt. Hienoa kun ryhmä saatiin kasaan! Ilmoitin äsken itseni ja pikkutyllerön mukaan. Kiva kun ei tarvitse lähteä kauas. Nähdään keskiviikkona!

No nyt meitä on ainakin 3 :) Vielä muutama tarvitaan. Tai ehkäpä ryhmään on jo tullut ilmoittautumisia muitakin, minä en sitä tilannetta tosiaan tiedä. Eli tuo 3 on vain määrä, jonka minä nyt tiedän tämän palstan johdosta :) Toivottavasti on tullut sinne muitakin ilmoittautumisia. Minä kun jätin soittopyynnön opettajalle, hän soitti samana iltana takaisin.

että otin yhteyttä muskarin vetäjään äsken ja hän tosiaan pyysi menemään paikalle huomenna ke 11.01. klo 10, niin tilanne kartoitetaan. Uuteen ryhmään kun on ilmoittautumisia tullut (en tiedä montako). Ja tosiaan se mahdollinen uusi ryhmä jatkossa kokoontuisi sitten ke klo 11. Peukut pystyyn ja näkemisiin!

Nyt on käyty musiikkileikkikouluun tutustumassa ja kivaa oli! Laulettiin ja leikittiin 45min ajan. Vauvoilla näkyi olevan tosi hauskaa.

Sain tietää, että uuden ryhmän alkamiseen tarvitaan 8 vauvaa. Vielä puuttuu 4, jotta uusi ryhmä alkaisi ensi viikolla ke 18.01. klo 11.

Jos itse olette kiinnostuneita, niin mukaan vaan, tai sitten laittakaa sana kiertämään tutuillenne, jotka täälläpäin asuvat! Saseka-talo sijaitsee osoitteessa Kalkkihiekankuja 6.

Ilmoittautumislomake, jonka voi lähettää netissä: http://www.vuonet.fi/vuomu/vauvamuskarihakulomake.htm

Sivuilla on myös sähköpostiosoite, johon voi ilmoittautua.

Missio " 4 vauvaa kasaan viikossa" alkaa nyt! :D

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat