Vierailija

Eli siis ystäväni on juuri muutanut uuteen omaan kotiin ja huomena oltais menossa käymään ystäväni luona kylässä ja haluttais viedä jotain mut kun ei leikkaan yhtään että mitä vois viedä. Ja luulen että heillä kyllä on kaikkea kun ainakin vanha koti pursus kaikkea tavaraa että en ainakaan ole huomannut että jotain puuttuisi ja tää ystävä on aika uusi ystävä ja ei nyt ystävän talonrakennuskiireiden takia olla paljon ehditty juttelemaan että mistä kumpikin tykkää ja silleen. (ollaan tutustuttu lasten kautta ja enimmäkeen puhuttu lapsista)

Ysätävni on nuori 22 ja hänellä on alle vuoden ikäinen vauva...eli siinä vähän taustatietoja.

Olisin kyllä tosi kiitollinen jos joku antais hyviä vinkkejä mitävois viedä kun mulla ei raksuta yhtään...

Kommentit (14)

Kerääkö ystäväsi jotakin tiettyä astiasarjaa, pitääkö designista? Me olemme ostaneet tuparilahjaksi mm. Arabian Ego-espressokuppeja ja Tonfiskin teemukit, eri tupareihin siis nämä. Tupareissa on lupa muistaa uutta kotia:-)

Ystäväni tykkää kissoista mut hän on allerginen kissoille niin mietin että kun sotkassa myydään sellasia puisia kissa-patsaita niin oliskohan sellainen hyvä idea kun kuitenkaan hän ei voi oikeaa kissaa ottaa niin sellainen puinen kissa sit johonkin olohuoneen nurkkaa tai minne nyt ikinä haluaa laittaa sen. Onko kukaan nähny sellaista kissa sotkassa....ehkä mä taidan sellasen käydä huomenna ostamassa....hmmm, pitääpäs miettiä ja kysyä mieheltäkin että olisko sillä mitään ideaa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mietin just tässä kun eikös jonkun vanhan perinteen mukaan uuteen kotiin viedä leipää ja suolaa? Olisko tyhmä idea jos veis suolaa ja leipää, mutta ostais sille suolalle jonku nätin purkin missä lukee suola (siis laittais suolan sit siihen) ja sit jonku leipäkorin tai sellasen missä voi säilyttää leipää. Ja ostais sellasen suolapurkin mille olis myös purkit sokerille teelle....yms niin sais sit itse ostaa ne loput jos haluaa koko sarjan??? Mitä ootte mieltä tosta ideasta??

-ap

Mä veisin Maria Drockilan (vai mikä se nimi oli) kynttilän. Niitä on tosi ihanan näköisiä. Itsekin toivoisin saavani sellaisen lahjaksi. Se on musta niin kiva kun sen voi polttaa eikä jää mitään " en voi heittää tätä pois kun oon saanut sen lahjaksi" -tunnetta. Ne ei ole mitään ihan halpojakaan ja ihan arvokkaan oloinen lahja.

Herkkukorin

Pentikistä jotain jonka saa vaihtaa

Marimekolta jotain

Kukka on kaunis ja aina varma!

Mikään ei piristä enempää kuin upeat leikkokukat esim valkoiset tulppaanit maljakossa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat