Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Me olemme olleet yhdessä vasta reilun vuoden ja jo nyt olen täysin haluton seksiin, olen ollut sitä jo useita kuukausia. Silti tuntuu, että rakastan miestäni ja jaamme kaikenlaista ihanaa yhdessä. Voiko haluttomuus kuitenkin olla oire jostain syvemmästä? Vai voiko seksi ihan vaan olla huonoa jonkin miehen kanssa? Kamalaa, asia velloo mielessäni päivästä toiseen eikä seksi nyt ainakaan sitten suju kun asiaa vatvoo ja vatvoo ja vatvoo...

.. auttakaa rakkaat ihmiset!

Sivut

Kommentit (16)

olen laittanut seksille valtavasti painoarvoa ja välillä tuntuu, että aivan suhteettomastikin. aina pitäisi haluttaa ja tuntua hyvältä. itsestäni on kuoriutunut valtavan estoinen ja ahdistunut nainen tässä suhteen kehittyessä - liekö sillä osuutta asiaan, että alusta saakka olen ajatellut: " no niin tässä on nyt sitten elämäni mies. tämän jutun on pakko onnistua. erehtyä en saa!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos molemmille osapuolille on ok, ettei seksiä paljon ole, ei se silloin ole suhteen kannalta mitenkään tärkeää. Mutta jos jompaakumpaa asia hiertää, se pitää hoitaa kuntoon. Toinen ei voi velvoittaa toista elämään ilman seksiä, jos itsellä on seksin kanssa ongelmia. Tiedän kyllä ainakin yhden parin, jotka eivät juurikaan harrasta seksiä, mutta muuten heillä on aivan ihana suhde ja romanttista rakkauttakin yllättävän paljon, vaikka on monivuotinen suhde takana.

Olemme olleet yhdessä viisi vuotta, eikä seksi ole oikein ikinä ollut mitään " järisyttävää" .

Syy on tähän, että itse en edes tarviisi seksiä elämääni, en vain tahdo, en ole ikinä tahtonukkaan,

Rakastan miestäni, enkä ikinä vaihtaisi tämän asian takia häntä, jos vain hän jaksaa, kun kuitenkin harrastamme seksiä aika hyvin harvoin, n. 1/KK.

vaikka seksipuoli on koko ajan tökkinyt.

Nykyään seksiä ehkä parin vuoden välein. Ei haittaa yhtään. Parisuhteessa on tärkeämpiäkin asioita!

Että miten niin orkku on elintärkeää hyvinvoinnille?

Nuorena itsetyydytin paljon, vähintään kerran päivässä - siis 13-18 -vuotiaana. Mutta sitten se alkoi yksinkertaisesti tympimään. Ei enää kiihottanyt eikä kiinnostanut. Aloittaessani seksielämän mieheni kanssa olin jo valmiiksi tympiintynyt seksiin. Ikinä en ole saanut orkkua mieheni kanssa eikä kiinnosta itsekään tehdä...

Sillä ilmeisesti seksi on kuitenkin tärkeää teille? Lopulta toi alkaa syömään teidän muutakin suhdetta. Menkää kunnalle tai seurakunnalle pariterapiaan.

Seksittömyys tai ongelmat siinä eivät ole ongelma vain, jos kummallakaan ei ole kiire korjata niitä. Meillä esim. näin ollut jo vuosia, mutta sovittu on, että menemme ihan seksiterapiaan kun jaksamme.

Toimivaan parisuhteeseen kuuluu myös toimiva ja antoisa seksielämä. Minun mielestäni. Ap:n ongelmaan en osaa kuitenkaan sanoa mitään :( Me ollaan seurusteltu miehen kanssa 1,5 vuotta ja meillä on yksi lapsi. Olemme nuoria. Harrastamme seksiä noin kerran päivässä.

ainakin omalla kohdalla seksistä alkoi nauttia paljon enemmän kun ikää tuli mittariin,enää ei mieti miltä näyttää,missä asennossa tissit parhaiten jne.......nykyään vain nauttii ja on täysillä mukana :)))))

Mutta kun tulin raskaaksi (alussa ongelmat vaan lisääntyivät) loppuraskaudesta oli jo asiat ok, sitten synnytys ja pitkä tauko, hyvin vaivaantunutta ja halutonta. Mutta yht' äkkiä koen vapautuneeni täysin!

En tiedä mistä se tuli, mutta ekat seksikerrat synnytyksen jälkeen ovat aivan erilaisia, olen uskaltavampi ja vapaammin sanon miehelle mitä haluan, enkä yhtään ajattele että kattookohan se nyt mun rumaa pimppaa...

Sain jotenkin sellaisen ajattelutavan, että mies tykkää vaan enemmän mitä vapautuneempi olen ja se on aivan totta! Paljon kivempää olla aivan häpeilemättä kun tietää ettei se mua vaihtoon laita. :)

Ei nyt teidän ongelmat ole varmaan samanlaisia, mutta on ollut mulla monia kertoja juuri tuon ajan jälkeen suhteessa, haluttomuutta ja ärtyneisyyttä... Se vaan menee ohi jos alkaa ajatella eritavalla..

tulee siitä, että kuinka usein sitä tulisi harrastaa. Mies haluaisi joka päivä ja ihmettelee, että miksi en minäkin, kun aina on sängyssä hauskaa ja saan orgasmin. Hän ei voi ymmärtää, että minua ei huvita ja että minulle riittää kerran viikossa. Olemme sitten tehneet kompromissin 3 krt/vko, ellei jotain kummia tapahdu. Tämä sopii kummallekin mainiosti ja ollaan tyytyväisiä. Mieskin iloisena tekee kotitöitä ja hemmottelee ja hellii (eikä seksin toivossa) yms kun ei tarvi miettiä seksiä/olla puutteessa.

enemmänkin ongelma on siinä, että seksiin liittyy meillä kaikenlaista epämiellyttävää. on ollut jännittämistä, tulehduksia, erektiovaikeuksia ja tunnetta, että ei tunnu missään (mieheni nyt ei ihan mikään henry saari ole).. kaikenlaista ja nyt en enää osaa rentoutua enkä nauti seksistä mieheni kanssa. vittu, kun vituttaa. suhde on jumissa ja muna pyörii mielessä joka päivä vaikka selibaattia on jatkunut jo kaksi kuukautta.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat