Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tätä ette (näköjään) tienneet:

Tutteli EI OLE

Kommentit (16)

Terkkari sanoi että aika moni ns. koliikkilapsi on niitä joita imetetään. Äidit ei niin helposti anna lisäruokaa, vaikka rinta ei riittäisikään..

Vierailija:

Lainaus:

Ja kyllä, olen sitä mieltä, että äidit jotka eivät imetä vauvojaan, ovat huonompia äitejä tässä asiassa kuin vauvojaan imettävät.

Ja nämä lapset pitäisi näännyttää nälkään jos ei imetys onnistu.

Mitali sulle kun olet niin erinomainen äiti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En tarkoita, etteikö äidinmaito olisi paras vaihtoehto ihmislapselle, itsekin olen imettänyt. Mutta ei se tuttelikaan tosiaan myrkkyä ole, ihan hyviä ihmisiä silläkin tulee.

Naiset, joiden päähän ei mahdu se, että imetys ei aina onnistu, ovat varmaan vähän tyhmiä, sivistyksestä ja koulutustasosta riippumatta.

Imetys ei ole mikään täydellisen pettämätön ihme! Maitoa EI aina tule tarpeeksi vaikka imettäisit viiden minuutin välein (mitä en herra nähköön edes tekisi).

Minun kolme lastani ovat kaikki kasvaneet suurimmaksi osaksi tuttelilla ja terveitä ovat kuin mitkä.

Siis piti sanoa, että Tutteli EI OLE myrkkyä! Se on hyvää ainetta! Sillä kasvaa ja pysyy terveenä! Tuttelilapset voivat ihan hyvin, eivätkä tutteliäidit ole rikollisia. Nyt tiedätte.

Superäidit väittävät kiven kovaan, että rintamaito on ainoaa oikeaa ravintoa, ja että sitä riittääääää!! Sitten heille itselleen sattuu se maailman pahin koliikkivauva.. Moni raukka näkee nälkää, ja vain siksi, ettei äidin kunnia anna myöten ruokkia raasua pullosta..

Äitiys ei ole ruokinta tavasta kiinni!!

Mikä siinä on kun ei voi antaa jokaisen tehdä niinkuin parhaaksi näkee tai mihin kykenee, vaan pitää aina yrittää olla pikkuisen parempi muiden (hyvinvoinninkin) kustannuksella.

T:äiti joka on ruokkinut molemmat lapsensa rinta maidolla eikä silti koe olevansa muita parempi

Naiset jotka eivät osaa imettää ovat kouluttamattomia, kykenettömiä selvittämään tosiasioita, tietämättömiä, sivistymättömiä sekä säälittäviä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat