Vierailija

Olin tänään mummoni kanssa terveysasemalla. Ja kaskas joku todella fiksu äiti tuli sinne muksunsa kanssa jolla oli vesirokko. Hoitaja lähetti ne kyllä heti kotiin jo odotushuoneessa.

Pikkasen vois miettiä, mikä on fiksua? ja mikä ei?

Vesirokko vaan sairastetaan, ei sille lääkäri/terveydenhoitaja voi mitään tehdä.

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun esikoinen oli 2,5 v.,päiväkodista soitettiin,että nyt on vesirokko,hae äkkiä lapsi pois.Menin hakemaan,siellä tyttö istui eristettynä toisista.Kotona huomasin,ettei ihossa ollut mitään rakkuloita tms.vain yksi vanha kuivunut rupi käsivarressa.

En voinut tietenkään aamulla viedä lasta hoitoon,kun hoitajat olivat sitä mieltä,että vesirokko on.Soitin siis neuvolaan ja käytin siellä.Eikä ollut vesirokkoa.Seuraavana päivänä lapsi hoitoon ja saikkua 1 pv olemattomasta vesirokosta.

Kk sitten molemmilla lapsilla ihottumaa,joista päiväkoti sitä mieltä,että vesirokkoa on.Itse en ollut vakuutunut 100%,enkä voi olla varmuuden vuoksi pois töistä.Vein lapset lääkäriin.Lääkäri sitä mieltä,että on vesirokko molemmilla.Nuoremmalla iho vain ihottumainen.

Ihot parantuivat.-kunnes viime viikolla tuli nuoremmalle ihan selvä vesirokko,vesikelloja iho täyteen,jotka nyt kuivumassa.

Nyt olen itse vakuuttunut,että kyseessä on vesirokko eikä ole tarvetta viedä lasta lääkäriin.

Olen myös hakenut hoidosta lapsen silmätulehduksen vuoksi,jota ei ollut.Olen siksi hieman epäileväinen hoitajien" diagnooseja" kohtaan.

Sen vuoksi haluan varmistuksen terv.hoitajalta tai lääkäriltä.

Aina se ei ole tarpeen,jos sairaus selvillä.Meilläpäin saa sairaslomaa pelkän puhelinsoiton perusteella.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat